flash af Pioneer drev
Fra : Morten

Dato : 24-05-04 22:28

XVI har nu flytet pioners DVR-flash program til OSX således at vi nu
kan flashe Pioneer DVD brænder uden at montere vores drev på en PC:

<http://www.macetvideo.com/flashpioneerosx/flashpioneerosx.html>

interesant for såvel dem der ænsker at bruge hackede firmware
(regionsfrie) og dem der bare ønsker at få seneste firmware på deres
drev.

--
Morten Reippuert Knudsen

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, 8x DVD+/-RW, Bluetooth
mus + tastatur, FX5200 Ultra, iSight & Lacie Photon18Vision (TFT).

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 24-05-04 22:58

Morten <spam@reippuert.dk> wrote:

> [...]
>
> interesant for såvel dem der ænsker at bruge hackede firmware
> (regionsfrie) og dem der bare ønsker at få seneste firmware på deres

Fedt nok... kunne de ikke have gjort det for 3 uger siden! Nå, men
heldigvis havde jeg min egen PC'er til formålet.

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Morten Lind

Dato : 24-05-04 23:34

> [...]

> interesant for såvel dem der ænsker at bruge hackede firmware
> (regionsfrie) og dem der bare ønsker at få seneste firmware på deres

.....Hej Morten, hvad med staklen hér, der har et 103drev, og iøvrigt
ikke kan fransk?
M.

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 26-05-04 21:33

Har lige udført opdatering på dvr-105. Virkede som annonceret... går jeg
udfra. (Mit fransk er lidt rusten.)

--
Mvh Martin

Fra : Morten Lind

Dato : 26-05-04 21:46

Martin Bredthauer <spam_spam_spam@talent.dk> wrote:

> Har lige udført opdatering på dvr-105. Virkede som annonceret... går jeg
> udfra. (Mit fransk er lidt rusten.)

ja, 105 er det "yngste", som jeg ser det, men 103 er det første drev
M.