3 spm: 2 * mozilla thunderbird + 1 * netvæ~
Fra : Martin Jørgensen

Dato : 23-05-04 19:33

Hej alle.

Først thunderbird-problemerne:

1) Er der nogen der kender løsningen hvorfor mozilla thunderbird ikke
vil blive normal igen (altså når vinduet maksimeres), efter at man har
klikket på det røde kryds øverst til venstre, og når man bagefter
trykker på programmet nede i docken?

Menuen kommer frem men hele interfacet mangler... Jeg fandt en post på
google som siger at det er en fejl, men det lyder godtnok underligt.
Hvis man "hider" vinduet, virker det fint nok når man "restorer" ved at
klikke i docken...

2) Mozilla thunderbird vil ikke vise min signatur. Jeg har ellers lavet
en tekstfil med min signatur i og peget på filen under "tools/account
settings/attach this signature". Problemet er at den tilføjer bare linjerne:

"-- " + et underligt p og et y med umlaut (2 prikker over y´et). Hvem
ved hvad der kan være galt?

Dernæst netværks-problemet:

3) Jeg har fået installeret officepakken og der hører MSN messenger med.
Programmet (MSN) vil ikke connecte men kommer med en fejlbesked om at
netværket måske ikke er parat, selvom jeg kan surfe på nettet. Citrix
Client vil heller ikke connecte til dtu på bohr.gbar.dtu.dk. Det virkede
ellers fint på min tidligere computer: En pentium-pc med både winsovs XP
og mandrake linux. Citrix skriver også at den ikke kan connecte...

Jeg har forsøgt at slå firewallen fra i System preferences men
beskederne kommer stadig. Hvem har nogle gode råd/forslag?

Det skal måske tilføjes at samba-browsing virker fint selvom jeg har
oplevet at jeg kun kunne mounte 1 bestemt bibliotek ud af 5 på en
bestemt computer. Under Winsovs XP, kan alle bibliotekerne ses (og det
gælder også under Virtual PC)...

mvh.
Martin Jørgensen

--
þÿ

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 23-05-04 20:00

Martin Jørgensen <unoder.spam@spam.jay.net> writes:

> "-- " + et underligt p og et y med umlaut (2 prikker over y´et). Hvem

Det skal være en editor der kan lave en ren tekstfil.

http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 24-05-04 06:20

Thorbjoern Ravn Andersen wrote:

> Det skal være en editor der kan lave en ren tekstfil.

Fedt! Takker

Jeg troede at textedit automatisk savede i ren tekst-fil-format. Men den
stod tidligere på UFT-16 og efter at jeg savede i UFT-8 virker det

mvh.
Martin Jørgensen