"Gummidut" til PowerBook G4 17"
Fra : Anders Baden Nielsen

Dato : 22-05-04 08:33

Hej dk.edb.mac,

Min PowerBook har mistet af de 4 gummidutter på undersiden. Nogen der kan
anbefale et godt sted hvor en sådan kan anskaffes igen?

Med venlig hilsen

Anders Baden Nielsen

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 22-05-04 09:08

Anders Baden Nielsen <abnFJERNTEKSTMEDSTORT@on.to> wrote:

> Hej dk.edb.mac,
>
> Min PowerBook har mistet af de 4 gummidutter på undersiden. Nogen der kan
> anbefale et godt sted hvor en sådan kan anskaffes igen?

Kontakt Apple Support.
Det er et kendt problem og du får nye dupper samt superlim tilsendt
gratis.

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg

Fra : Jesper Juellund Jens~

Dato : 22-05-04 09:12

Anders Baden Nielsen skrev:

> Min PowerBook har mistet af de 4 gummidutter på undersiden.

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men vil lige fortælle om min egen
oplevelse:

Jeg smider bare min PowerBook 12" ned i tasken uden særlig beskyttelse,
og der gik ikke længe, før den mistede de fire gummidutter. Jeg
indleverede den senere til reparation (harddisken) hos OfficeLine, og da
jeg fik den tilbage, havde den - uden et ord - fået nye gummidutter, og
de holder meget bedre end de originale. Faktisk sidder de der alle
endnu, selv om jeg ikke er blevet mere påpasselig med min PowerBook,
snarere tværtimod.

--
Jesper Juellund Jensen

Fra : Anders Baden Nielsen

Dato : 29-05-04 13:16

On 22/05/04 9:32, in article BCD4CEAE.B1BB%abnFJERNTEKSTMEDSTORT@on.to,
> [...]

> Min PowerBook har mistet af de 4 gummidutter på undersiden. Nogen der kan
> anbefale et godt sted hvor en sådan kan anskaffes igen?

Tusind tak for svarene - håber at Apple stadig vil sende mig nye dutter
selvom garantien er udløbet (har ikke tegnet All-risk).... Computeren er
iøvrigt købt ved dcd.dk - er det ikke dem jeg bør kontakte for at få gummi
dutterne?

Med venlig hilsen

Anders Baden Nielsen