Bestilling hos www.capsicum.dk
Fra : Mureren

Dato : 03-06-04 22:41

Som subj. siger lidt om, så har jeg flere gange forsøgt at bestille varer på
hjemmesiden.
Det er desværre aldrig lykkedes mig, der kommer ingen mails retur efter
bestillingen, og desuden er dollarkursen på siden sidst opdateret i 2003

Er der nogen herinde der ved om butikken er lukket ?
Nogen der har haft held til at bestille varer der ?
(og i så fald, hvordan ?)
Kender i andre der forhandler de samme produkter (helst i midtjylland) ?

Mvh.
Mureren

Fra : Abildgaard 3140

Dato : 04-06-04 08:24

scripsit "Mureren"

> Er der nogen herinde der ved om butikken er lukket ?
> Nogen der har haft held til at bestille varer der ?
> (og i så fald, hvordan ?)
> Kender i andre der forhandler de samme produkter (helst i midtjylland) ?

Jeg fik vist nogle frø fra www.capsicum.dk sidste år. Bestilte uden
problemer via nettet.

Hvilke varer er du på jagt efter?

Jeg kan anbefale Dave's private reserve 2003, som jeg via min private pusher
fik leveret via San Diego i januar. Jeg gætter på, at jeg har den resten af
mit liv - også selv om jeg sælger lidt ud til forsvaret.

vh/Torben

Fra : Thomas KBH

Dato : 04-06-04 09:17

Hejsa
Hvad med at prøve at bestille på Daves egen butik?
http://www.davesgourmet.com/store.html
VH
Thomas

Fra : Mureren

Dato : 04-06-04 09:56

> Hvad med at prøve at bestille på Daves egen butik?
> http://www.davesgourmet.com/store.html

Udmærket idé.
I mellemtiden er det lykkedes mig at få fat i Torsten på tlf., og jeg har nu
fået bestilt en ordentlig røvfuld produkter....så nu må der godt blive
dejligt vejr (igen), bold på tv, kolde øl og gløder på grillen....jeger KLAR

Mvh.
Mureren