Træstamme
Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 03-06-04 16:46

Jeg har brug for en træstamme i højden ca. 180 cm. Den skal have et par
rimelig store grene ud, hvor der kan laves et par platforme.
Skal bruges som klatretræ til katte. Hvor skaffer man dog sådan en? og
hvilken type træ vil det være at foretrække. Den skal stå udenfor.
Og hvis nogle skulle have en ide om hvad sådan en kan løbe op i af penge, så
ville det være dejligt.

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 03-06-04 16:54

"Nina, Tender Tribes" <mailNOSPAM@tendertribes.dk> writes:

> [...]
> hvilken type træ vil det være at foretrække. Den skal stå udenfor.
> Og hvis nogle skulle have en ide om hvad sådan en kan løbe op i af penge, så

Hvis I har Gul & Gratis ovre ved jer, så prøv at indrykke en annonce,
hvor du søger et træ af en art. Jeg kunne forestille mig at du helst
ville undgå nåletræer, harpiks i kattenes pels er sikkert ikke rart.
Men det skulle undre mig om du ikke kunne få fat i en elm. På grund af
elmesygen er der mange der fælder i øjeblikket.

Hvad prisen angår, så burde det være noget i retningen af en kasse øl.

Mvh Trine

http://www.triane.dk, billig og god overnatning i Nordjylland
Spændende butik med stort udvalg i kurve og sæsonpynt

Fra : Preben Andersen

Dato : 03-06-04 18:17

"Nina, Tender Tribes" <mailNOSPAM@tendertribes.dk> wrote in message
> [...]
> hvilken type træ vil det være at foretrække. Den skal stå udenfor.
> Og hvis nogle skulle have en ide om hvad sådan en kan løbe op i af penge,

Hyld er rigtig godt til katte. En sådan én burde du kunne få gratis bare for
at hente den, har ingen særlig værdi som brænde.

mvh
Preben

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 04-06-04 12:35

> [...]
> hvilken type træ vil det være at foretrække. Den skal stå udenfor.
> Og hvis nogle skulle have en ide om hvad sådan en kan løbe op i af penge,

Tak for jeres besvarelser
Søgningen efter det perfekte træ er startet.

Til Trine, Gul&gratis findes også her på øen, men er slet ikke så udbredt
som på fastlandet. Dog har jeg indrykket en annonce alligevel, måske man er
heldig

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk