Udenlands fadøl
Fra : Jon Lykke

Dato : 02-06-04 22:41

Hej gruppe.

Jeg skal holde en privat ølfestival i juli måned, og jeg er meget
interesseret i at der bliver skænket noget attraktivt fadøl fra udlandet.

Det skal leveres i Køge området, eller afhentes på sjælland.

Kender i nogen gode selvskaber, eller forbindelser?

MVH

Rock_on

Fra : Niels Elgaard Larsen

Dato : 03-06-04 00:34

http://www.humleekspressen.dk/UD fadol.htm

--
Niels Elgaard Larsen
http://www.agol.dk/elgaard

Fra : David Rasmussen

Dato : 03-06-04 08:17

Niels Elgaard Larsen wrote:

> http://www.humleekspressen.dk/UD fadol.htm

Ærgeligt at man ikke kan se priser derinde.

/David

Fra : Peter Weis

Dato : 03-06-04 21:33

David Rasmussen <david.rasmussen@gmx.net> wrote:

> Ærgeligt at man ikke kan se priser derinde.

Så er det jo heldigt at de opgiver deres telefonnummer. Hvem tager
alligevel listepriser alvorligt?

mvh
Peter

Fra : David Rasmussen

Dato : 03-06-04 21:42

Peter Weis wrote:

> Så er det jo heldigt at de opgiver deres telefonnummer. Hvem tager
> alligevel listepriser alvorligt?

De er en god rettesnor. Hvis der er alt for stor diskrepans mellem deres
listepriser og deres reelle priser, ved jeg alligevel ikke om jeg har
lyst til at handle med dem.

/David

Fra : Gert

Dato : 03-06-04 09:55

Kære Jon,
Vi (www.BelgiskBryg.dk) har lige anskaffet os et fadølsanlæg, med 2 haner, i
forbindelse med Ølfestivalen. Det er specialtbygget til de kraftige
ufiltrerede belgiske ales.

Vi har tænkt os, hvis der er interesse for det, at have de to stærke ales:
La Chouffe (blond, 8%) og Mac Chouffe (mørk, 8,5%) til rådighed på fade (de
var meget populære på Ølfestivalen) (en nærmere beskrivelse af disse øl kan
ses på vores hjemmeside).

Det er 20 liters fade, som kommer til at koste 950,- kr pr stk - men de skal
bestilles i god tid.

Jeg håber ikke dette indlæg bliver opfattet som utidig reklame - det var
ikke meningen.

Desuden ved jeg, at Roskildeøl http://www.roskildeoel.dk/ har en del
forskellige spændende øl på fad.

Mange hilsner

Gert

Fra : Lars Kristensen

Dato : 03-06-04 10:52

Jon Lykke wrote:
> Hej gruppe.
>
> Jeg skal holde en privat ølfestival i juli måned, og jeg er meget
> interesseret i at der bliver skænket noget attraktivt fadøl fra udlandet.

Nu er det så en dansk øl, men jeg kan varmt anbefale øl fra Herslev
Bryghus (http://www.herslevbryghus.dk)
Deres pale ale er i hvert fald god.
De har også udlejning af fadølsanlæg og øl på fad kost 32 kr./l

- Lars

Fra : alfaekko

Dato : 04-06-04 16:52

> [...]
>
> Det skal leveres i Køge området, eller afhentes på sjælland.
>
> Kender i nogen gode selvskaber, eller forbindelser?

Theobrands ( www.theobrands.dk , men den virker ikke for tiden) har også en
del udenlandsk både på flaske og fad.
De holder til på Amager.

Anders