Tønde til afbrænding af haveaffald
Fra : Michael Friis

Dato : 02-06-04 20:40

Hej

Er der nogle i gruppen, der ved hvor man kan få fat, i en gammel tønde, til
at brænde haveaffald i?
Gerne gratis, sevlfølgelig

Mvh.
Michael
V/Holbæk

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 02-06-04 21:11

"Michael" == Michael Friis <MichaelFriis34@INGENSPAMhotmail.com> writes:

> Er der nogle i gruppen, der ved hvor man kan få fat, i en gammel
> tønde, til at brænde haveaffald i? Gerne gratis, sevlfølgelig

Der plejer at være pant på den slags, så gratis bliver nok lidt
svært. Men prøv at spørge din lokale mekaniker eller landbrugssmed om
de ikke har en tønde de kan undvære hvis du betaler panten.

--
/Wegge <http://outside.bakkelygaard.dk/~wegge/>
echo mail: !#^."<>"|tr "<> mail:" dk@wegge

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 02-06-04 22:26

"Anders Wegge Jakobsen" <wegge@bakkelygaard.dk> skrev i en meddelelse

> Der plejer at være pant på den slags, så gratis bliver nok lidt
> svært. Men prøv at spørge din lokale mekaniker eller landbrugssmed om
> de ikke har en tønde de kan undvære hvis du betaler panten.

Hvis du kommer til vestkysten, kan jeg yde et stk. af slagsen, står i Varde.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Johnt

Dato : 02-06-04 23:32

Det er ikke for at ødelægge den gode stemning, men det er faktisk forbudt i
de fleste byer at afbrænde haveaffald, så tag og kontrollere politivedtægten
for den by du bor i inden du går igang.

Hilsen

Johnt

Fra : TG4600

Dato : 03-06-04 06:37

"Johnt" <listme@listme.dsbl.org> wrote in message

> Det er ikke for at ødelægge den gode stemning, men det er faktisk forbudt
> de fleste byer at afbrænde haveaffald, så tag og kontrollere
> [...]
Nu er der jo også nogen der bor udenfor byområder, og der er der ofte ingen
forbud mod affaldsafbrænding

Fra : Jørgen L.

Dato : 03-06-04 09:25

> Hej
>
> Er der nogle i gruppen, der ved hvor man kan få fat, i en gammel tønde,
til
> at brænde haveaffald i?
> Gerne gratis, sevlfølgelig

Nu ved jeg godt at det er langt væk men de sælges bla. i Ramløse mellem
Helsinge og Frederiksværk på en nedlagt Shell tank. Det kunne jo være at du
kom på disse kanter en gang i mellem.

Hilsen Jørgen

Fra : Michael Friis

Dato : 03-06-04 17:48

> Nu ved jeg godt at det er langt væk men de sælges bla. i Ramløse mellem
> Helsinge og Frederiksværk på en nedlagt Shell tank. Det kunne jo være at
du
> kom på disse kanter en gang i mellem.

Jeg har en bror der bor ved helsinge, så det kunne da være meget
interassant, hvis du har en adresse. Eller er det ikke så svært at finde?

Fra : Jørgen L.

Dato : 04-06-04 00:14

> du
> >

> Jeg har en bror der bor ved helsinge, så det kunne da være meget
> interassant, hvis du har en adresse. Eller er det ikke så svært at finde?

Det er nemt at finde.

Kør fra helsinge mod frederiksværk, 2/3 dele inde i ramløse kommer en
tidligere shell tank på højre hånd lige inden kirken.

Tønderne står ud til vejen.

Hilsen Jørgen

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 03-06-04 10:30

I news:c9laf3$2s35$1@news.cybercity.dk <Michael Friis>
<MichaelFriis34@INGENSPAMhotmail.com> skrev:

> Hej
>
> Er der nogle i gruppen, der ved hvor man kan få fat, i en gammel
> tønde, til at brænde haveaffald i?
> Gerne gratis, sevlfølgelig

På den lokale genbrugsplads. Det er højsæson for brugte
afbrændingstønder.

mødes med en gunstig lejlighed....

Fra : Michael Friis

Dato : 03-06-04 17:46

> På den lokale genbrugsplads. Det er højsæson for brugte
> afbrændingstønder.

Jeg har prøvet hos den lokale skrothandler, men dem han har, ER allerede
udbrændte.