Akkorder til: De skal have baghjul nede i ~
Fra : Per Havgaard

Dato : 02-06-04 06:55

Er der ikke nogen der kan hjælpe mig med at lytte den af ? Jeg skal
bruge den på fredag. Man kan høre sangen her:
http://www.dr.dk/skum/_arkiv/angora/angora_1_08_deskalhabaghjul.asx

På forhånd 1000 tak.

Fra : Martin Moller Peders~

Dato : 02-06-04 08:03

In <fb97d918.0406012155.5b693edd@posting.google.com> havgaard@get2net.dk (Per Havgaard) writes:

>Er der ikke nogen der kan hjælpe mig med at lytte den af ? Jeg skal
>bruge den på fredag. Man kan høre sangen her:
>http://www.dr.dk/skum/_arkiv/angora/angora_1_08_deskalhabaghjul.asx

Vel, du kunne jo poste hvor langt du selv er kommet.

/Martin

Fra : Per Havgaard

Dato : 02-06-04 14:57

Martin Moller Pedersen <tusk@daimi.au.dk> wrote in message news:<c9ju39$fj9$1@news.net.uni-c.dk>...

> Vel, du kunne jo poste hvor langt du selv er kommet.
>
> /Martin

Hej Martin, jeg er slet ikke begyndt, da det nok ville forvirre folk
mere end det ville gavne Er be´stem tikke nogen haj til det, men
den lyder ikke særlig svær, så for folk med lidt øre tager det måske
ikke så lang tid.... kom nu gutter, den er dælme sjov.

Fra : Jonas Møller Larsen

Dato : 02-06-04 15:03

Per Havgaard wrote:
> Er der ikke nogen der kan hjælpe mig med at lytte den af ?

Prøv med:

Intro
A C#m/A D/A E/A
A C#m/A D/A E/A

Vers
A C#m D E
A C#m D E
(A C#m D E
A C#m D E)
C#m D A C#m
C#m D E D/E

Omkvæd
A D/A A D/A
A F#m D D/E E

Den er godt nok enten meget høj eller meget dyb at synge i den originale
toneart.

--
Jonas Møller Larsen