Ang. bygning af garage.
Fra : Lancelot

Dato : 01-06-04 14:25

Hejsa!

Jeg skal til at bygge en garage af legablokke, den skal være 4*12 meter og
det skal være med et særskilt redskabsrum i bunden med egen indgang.

Jeg skulle høre om der var nogen der ved hvor man kan finde nogle tegninger
af sådanne bygninger, da jeg jo ikke behøver at opfinde den dybe tallerken
igen...

Hilsen Lancelot

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 01-06-04 19:30

Lancelot wrote:

> [...]
>af sådanne bygninger, da jeg jo ikke behøver at opfinde den dybe tallerken

Hvor mange spir?
Hvor mange klokker i hvert tårn?

Hvor dybt er fundamentet?
Hvor mange gavle?