Mocha flødeis & kokusis
Fra : Carsten

Dato : 01-06-04 11:42

Er der nogen som har en god opskift på en mocha flødeis og også gerne en
kokusis. Andre gode opskrifter på is er mere end velkomne!

Carsten

Fra : Janni Nørmølle

Dato : 01-06-04 13:24

> Er der nogen som har en god opskift på en mocha flødeis og også gerne en
> kokusis. Andre gode opskrifter på is er mere end velkomne!
>
> Carsten

Hej Carsten

Her en en opskrift på kokos-is:
http://www.augustenborgsopskriftsamling.dk/opskrifter/0637.htm

Og her er en mocca-is: http://www.gourmetguiden.dk/opskrifter/opskrift/85/

Begge opskrifter kan justeres hvis de ikke lige er helt som du har
forestillet dig. Lad os høre hvordan resultatet bliver, ok?

Mvh. Janni

PS: Google er din ven ;)

Fra : Jens Bruun

Dato : 02-06-04 15:25

"Janni Nørmølle" <trinity76@operamail.com> skrev i en meddelelse

> PS: Google er din ven ;)

Den gi'r ikke så mange relevante hits på "mocha flødeis" eller "kokusis"

--
-Jens B.

Fra : Janni Nørmølle

Dato : 03-06-04 15:51

> Den gi'r ikke så mange relevante hits på "mocha flødeis" eller "kokusis"

Det er nok fordi det staves 'mocca-flødeis' og 'kokos-is' ;) Desuden må man
vel være lidt opfindsom når man søger.

Janni

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-06-04 19:54

> Det er nok fordi det staves 'mocca-flødeis' og 'kokos-is' ;)

Nårh, det er derfor - ja, der kan man sør'me bare se

> Desuden må man
> vel være lidt opfindsom når man søger.

Kan jo være lidt svært, hvis man ikke ved, hvordan man staver til
mokka-flødeis og kokosis (som jeg ville have stavet det).

--
-Jens B.