Nøj... det for børn (eller ihvertfald radi~
Fra : Troels

Dato : 02-05-01 19:57

Jeg faldt lige over flg. på g.dk, hvis der er nogen der skulle være
interesseret i at høre lidt fra den nye radiohead cd....
http://www.g.dk/artikler/radioheadpyramid.htm

Desuden står der at Amnesiac bliver mere tilgængelig end Kid A, så nu må vi
jo se om det alligevel er lige så fedt ....

/Troels

Fra : Invader Zim

Dato : 02-05-01 20:30

"Troels" <tllund@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Desuden står der at Amnesiac bliver mere tilgængelig end Kid A, så nu må vi
> jo se om det alligevel er lige så fedt ....

jeg har aldrig rigtigt forstået hvad der menes, når man siger at et album er mere
'tilgængeligt'...
betyder det at det er mindre støjende, mindre eksperimenterende, mere 'rocket'... hvad
betyder det?

-Invader Zim

Fra : Ralph

Dato : 02-05-01 21:54

Invader Zim wrote:

> jeg har aldrig rigtigt forstået hvad der menes, når man siger at et album er mere
> 'tilgængeligt'...
> hvad
> betyder det?

Sissel er tilgængelig, Lars Lilholt er tilgængelig, så længe det kan spilles på DR4, og
ingen tager skade, med andre ord, når det er kedeligt er det "tilgængeligt"
--
venligst
Ralph

Fra : Troels

Dato : 02-05-01 22:33

> [...]
er mere
> 'tilgængeligt'...
> betyder det at det er mindre støjende, mindre eksperimenterende, mere

MIn opfattelse af hvad tilgængelig betyder er, at det er lettere og lytte
til end andet. De færreste vil nok finde polsk fri-jazz tilgængeligt, mens
de eksembler ralph giver kan være udemærkede eksembler på tilgængelige ting.
Dog er jeg ikke enig i at det nødvendigvis behøver at være kedeligt at være
tilængelig. En del har fundet at Kid A har været lidt svær at gå til, i det
numrene ikke er så omk-vers-omk, som på andre af radioheads udgivelser, men
det er så det Amnesiac skal rette op på (så vidt jeg har forstået)....

hmmm..?!?.... er der nogen der blev mindre forvirret af den beskrivelse af
en tilgængelig cd? (der altså IKKE betyder at den er let at få fat på....)

/Troels

Fra : Invader Zim

Dato : 02-05-01 23:17

> [...]
> en tilgængelig cd? (der altså IKKE betyder at den er let at få fat på....)

nå, men jeg synes nu den var temmelig 'tilgængelig', hvis det er det 'tilgængelig'
betyder.... men tilgengæld er jeg nu også vant til lidt... meget 'utilgængelig' musik. :)

-Invader Zim

Fra : Super ko

Dato : 03-05-01 13:18

"Troels" <tllund@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
vi
> jo se om det alligevel er lige så fedt ....

Det skal du ikke forvente, en smule - men absolut ikke som
nogen forventer,- ingen tilbagevenden til OK C. genren.

Fra : Troels

Dato : 03-05-01 00:16

> vi
>
> Det skal du ikke forvente, en smule - men absolut ikke som
> nogen forventer,- ingen tilbagevenden til OK C. genren.

Det behøver de nu heller ikke for min skyld, Ok Computer er et rigtig fedt
album, som helt sikkert vil holde langt ud i fremtiden, men et album der
lyder på en bestemt måde er vel nok...

/Troels