bad-afskærmning
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 29-05-04 14:42

Hej

jeg har et fint badeværelse med brusehjørne.. Problemet er kun at få
dækket af for vand, når man er i bad i gulvet ikke bliver vådt.

Jeg har tænkt på noget med at få lavet en glaslåge. Men hvad koster
sådan noget at få udskåret så det passer, og dertilhørende beslag og
udskæring til disse?

Ellers nogen ide´er til en sådan løsning? Jeg vil helsk ikke have
noget badeforhæng.

SÅdan ser det ud: http://bjarkehansen.dk/pictures/bad.JPG

Mvh. Bjarke

Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 29-05-04 16:56

On Sat, 29 May 2004 15:42:08 +0200, Bjarke Hansen
<bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote:

> [...]
>udskæring til disse?
>
>Ellers nogen ide´er til en sådan løsning? Jeg vil helsk ikke have

Etagevask......

Jeg aner ikke, hvad en dør tilskåret i et bestemt mål koster, men det
er sikkert ikke specielt billigt. Derimod er standarddørene rimelig
overkommelige, og det var måske værd at overveje, om det ikke er
billigere at lave din eksisterende afskærmning om, så den passer til
en standarddør i stedet. Man kan få nogle modeller, hvor en dør
kombineres med en eller to faststående sidestykker.

KS

Fra : Ukendt

Dato : 30-05-04 18:51

> [...]
> udskæring til disse?
>
> Ellers nogen ide´er til en sådan løsning? Jeg vil helsk ikke have

Hvad med plexiglas? Det er forholdvist billigt, og så kan du tilmed få det
bøjet så det følger din gulv-kant. Jeg vil tro du endda vil kunne lave det
selv (?) for ganske få penge - et par hundrede for selve plexiglasset og
lidt til to hængsler....

Stefan
(som har et bad næsten nøjagtigt magen til - og som har overvejet det samme)