billedoversigt/album med javascript
Fra : cim17

Dato : 29-05-04 11:22

hej.
jeg vil gerne lave en slags billedoversigt med javascript, hvor
man klikker på en thumbnail, hvorefter et popup-vindue med
billedet i fuld størrelse kommer fram på skærmen. det må vidst
være noget med en "ShowImage"-funktion.. nogen der kan hjælpe ?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Lars Olesen

Dato : 29-05-04 11:32

<http://www.alistapart.com/articles/imagegallery/>

--
Lars Olesen
Kan det gøres bedre? Struktur, navigation og brugervenlighed!

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-05-04 16:58

cim17 <soeren@paag.dk> skrev :

> [...]
>billedet i fuld størrelse kommer fram på skærmen. det må vidst
>være noget med en "ShowImage"-funktion.. nogen der kan hjælpe ?

Det kan laves på mange måder, en enkel måde:

http://ellentoft.1go.dk/pop/
--
Knud