Regnvandsopsamling, trætønde
Fra : Søren C. Fischer

Dato : 25-05-04 17:08

Hvor finder jeg sådan en ?

Svjh er der somme tider tilbud på dem til cirka 500,-

Men jeg kan kun finde dem på nettet til +1000 kr.

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Fra : Ukendt

Dato : 25-05-04 17:52

Søren C. Fischer wrote:
> Svjh er der somme tider tilbud på dem til cirka 500,-

Det har jeg ikke set.....

> Men jeg kan kun finde dem på nettet til +1000 kr.

Både Kvickly og Silvan har reklameret med dem for nylig - men begge var til
+1000 kr.

I Silvans tilfælde var det så frit leveret direkte fra leverandøren......

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 25-05-04 19:44

Jan Vestergaard wrote:

> Det har jeg ikke set.....

Jeg husker nok forkert

> Både Kvickly og Silvan har reklameret med dem for nylig - men begge
> var til +1000 kr.

Ok, jeg må fortælle Hr. Fader, at det er lidt dyrere end jeg har bildt ham
ind

Fra : Ole Jensen

Dato : 26-05-04 07:51

Søren C. Fischer wrote:

> Jeg husker nok forkert

Dem til 500,- er fra IKEA (saml selv)

Undskyld

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 26-05-04 08:19

Ole Jensen wrote:

> Dem til 500,- er fra IKEA (saml selv)

Ok!
Jamen jeg mente jo nok, at jeg havde set nogle i den prisklasse
Tak for tippet - kigger på det!

Fra : Ole Jensen

Dato : 26-05-04 10:43

Søren C. Fischer wrote:

> Ok!
> Jamen jeg mente jo nok, at jeg havde set nogle i den prisklasse
> Tak for tippet - kigger på det!

Det var altså ikke alvorligt ment.

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 26-05-04 12:10

Ole Jensen wrote:

> Det var altså ikke alvorligt ment.

Nej det har jeg fundet ud af.....
(underlig joke.... jeg forstod den ik')

Fra : Ole Jensen

Dato : 26-05-04 14:19

Søren C. Fischer wrote:

> Nej det har jeg fundet ud af.....
> (underlig joke.... jeg forstod den ik')

Godt nok, men prøv at se på:
www.gardena.dk

under produktkatalog, pumper, udnyttelse af regnvand. Der har de to
størrelser.

mvh
Ole-J

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 26-05-04 15:57

Ole Jensen wrote:

> Godt nok, men prøv at se på:
> www.gardena.dk
>
> under produktkatalog, pumper, udnyttelse af regnvand. Der har de to
> størrelser.

Se DET var dagens bedste tips

Tusind tak - nu må jeg så lige se om Hr. Fader vil ha 800 liter stående