mad til 18 mennesker for 450 kroner
Fra : Robert Hansen

Dato : 25-05-04 16:20

Hejsa alle

Jeg skal arrangere noget mad til 18 mennesker til 25 kroner pr. person.

Jeg forestiller mig en buffet med hummus, græsk kartoffelsalat, flade brød,
kødboller og lidt salat. Det hele bliver formentlig portions anrettet.

Har nogle af jer før skulle arrangere noget lignene, eller har nogen et
forslag til en anden ting (evt. en buffet) i det prisleje?

VH
Peter

Fra : Rikke Nielsen

Dato : 25-05-04 16:55

Hej Robert...

Tja.... jeg vil jo sige at du skal stege nogle deller og lave noget kold
kartoffelsalat.... eller pastasalat.... det kan du godt gøre for under de
25,- du har sat af til hver pers.
Du kan købe meget billige glas-kartofler. Alt det hele (lige på nær kødet
til dellerne) kan du købe i f.eks ALDI...og så får du meget for pengene....
Det var bare lige min idé.
God fornøjelse.
Mvh Rikke.

Fra : Heidi Bojsen

Dato : 25-05-04 17:14

--
"Rikke Nielsen" <rikkenavneFJAERNDETTE@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 25,- du har sat af til hver pers.
> Du kan købe meget billige glas-kartofler. Alt det hele (lige på nær kødet

Man bruger altså ikke glas-kartofler til kartoflesalat!!! Det er da at
ødelægge maden. Glaskartofler er noget fanden har skabt!!!

Men ellers ville mit forslag være finde noget kød på tilbud og så selv lave
kartoflesalat og noget godt madbrød.

Hilsen
Heidi B.

Ved mail fjern dekatten
Tjek min hjemmeside ud om mine katte og min
familie: http://www.mitzy.lir.dk

Fra : Flemming Kold

Dato : 25-05-04 18:03

> Man bruger altså ikke glas-kartofler til kartoflesalat!!! Det er da at
> ødelægge maden. Glaskartofler er noget fanden har skabt!!!

> Hilsen
> Heidi B.

Det gør man da. Det er da helt vild nemt. Man tager bare glas-kartoflerne og
putter dem i æggedeleren, og vupti så har man den størelse man skal have på
den slags kartofler......

Lige som man bruger frosne Flensted-skive-kartofler til flødekartofler.....

F.Kold...

--
Everything goes wrong...

Fra : Nielsen

Dato : 26-05-04 06:49

"Flemming Kold" <fkold@FJAERNDETTEmail.dk> wrote in message

> Det gør man da.

Enig! Man kan sagtens bruge glaskartofler - men det smager grimt

Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 25-05-04 17:32

"Robert Hansen" <dsl72550@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
>
> Har nogle af jer før skulle arrangere noget lignene, eller har nogen et
> forslag til en anden ting (evt. en buffet) i det prisleje?

er det kun mig der undres over en buffet der formentlig bliver
potionsanrettet

jeg ville personligt selv bage noget godt soligt brød og så en gang chili
con carne

Fra : mig

Dato : 25-05-04 18:57

Kold kartoffelsalat med små deller
Kød-tærte med salat & flutes
Sammenkogt ret med ris & salat

----------------------
Kød-tærte

Hakket oksekød
majs
peberfrugter
gulerødder
hvidløg

Det laves som alm. kødsovs ,bare husk at få væden af.
Tærten laves og fyldet kommes i. Dæk med dej-strimler til sidst.

-------------------------
Kold kartoffel salat
ca. 4 pers.

3 kg kartofler
mayo
1 liter creme fraice
karry
salt
2 agurker
4 løg
tomat til pynt

kog kartofler dagen før ,da de skal være helt kolde.
skær dem i ikke få små stykker.
mayo ,creme fraice ,salt og karry blandes efter smag.
agurker og løg hakkes og blandes i.
Stil det koldt og pynt med tomater i både uden indemad inden servering.

Fra : Kim Jensen

Dato : 25-05-04 21:24

> Kold kartoffel salat
> ca. 4 pers.
> 3 kg kartofler
> mayo
> 1 liter creme fraice
> 2 agurker
> 4 løg

Jeg håber, at du enten
1) har en meget sulten omgangskreds
2) ikke selv har prøvet denne opskrift
eller
3) har skrevet forkert mht. antal personer

For jeg formoder ikke, at du mener, man skal bruge 13,5 kg kartofler for at
lave kartoffelsalat til 18 mennesker?

Kim Jensen
// NewsCaster.dk // R2DVD.com // Port80.biz //

Fra : mig

Dato : 26-05-04 05:52

Gg.
Jeg plejer at lave denne portion ,men oki glemte vist at skrive at der så oz
er til dagen efter.
Når vi først er gået igang ,så æder vi..

/Bente