"Elefanthud" på nettet?
Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 23-05-04 18:19

Hej

Som beskrevet i nedenstående spørgsmål, så skal der laves en del ved hytten
hvilket også incl. dræn, der skulle vel ikke være nogle der er faldt over en
internet butik der har "elefanthud", jeg kender ikke det rigtige navn, men
det er det plast med knopper man sætter på ydersiden af fundamentet.

Stef

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 23-05-04 18:41

Det hedder forresten Platon Plade.