Stamtræ over elektronisk musik
Fra : Troels Lund Laursen

Dato : 23-05-04 15:34

Av av, den er smart den her http://www.di.fm/edmguide/edmguide.html.

Hold da op hvor må man få ondt i hovedet af at være en hel aften hvor de kun
spiller Gabber....

/Troels

Fra : Niels T

Dato : 23-05-04 16:24

"Troels Lund Laursen" <lundlaursen@[spamstopper]stofanet.dk> wrote in
message news:40b0b666$0$28881$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> Av av, den er smart den her http://www.di.fm/edmguide/edmguide.html.

Totalt cool oversigt!!!

tak for linket -Niels T

Fra : Peter G

Dato : 23-05-04 19:16

Troels Lund Laursen skrev:

> Av av, den er smart den her http://www.di.fm/edmguide/edmguide.html.

Wow. Imponerende.
Tak for linket.

> Hold da op hvor må man få ondt i hovedet af at være en hel aften hvor
> de kun spiller Gabber....

Jeg har aldrig fattet Gabber. På den anden side har jeg heller aldrig
fattet syltetøj på ostemadder.

--
Regards, Peter.
Toppost[ers|s] and other annoying elements will be killfiled in silence.

Fra : Kasper Kristensen

Dato : 23-05-04 19:56

> [...]
> Av av, den er smart den her http://www.di.fm/edmguide/edmguide.html.
>
> Hold da op hvor må man få ondt i hovedet af at være en hel aften hvor de

Jeps sjov og spas. Men jeg synes noise og dens afledninger mangler som
genre.

Fra : Koeffe

Dato : 23-05-04 20:01

"Troels Lund Laursen" <lundlaursen@[spamstopper]stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:40b0b666$0$28881$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...

> Av av, den er smart den her http://www.di.fm/edmguide/edmguide.html.
>
> Hold da op hvor må man få ondt i hovedet af at være en hel aften hvor de
kun
> spiller Gabber....

Okay, så prøv at overveje track 5 i "noizecore" under "hardcore". No wonder
hvorfor det har fået det navn!

Jeg synes der er flere af de Gabber numre (og udgreninger derfra) der lyder
som en cd der er gået i hak. *lol*

Men siden er fandeme fed bortset fra det. Hvis bare man havde sådan en med
alle genrer.

--
Koeffe

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 23-05-04 23:43

> [...]
> Av av, den er smart den her http://www.di.fm/edmguide/edmguide.html.
>
> Hold da op hvor må man få ondt i hovedet af at være en hel aften hvor de kun

ØV jeg troede den var seriøs og tog sådan noget som KraftWerk, Kitaro,
Vangelis, Oldfield og Jarre med, men det er måske for elektronisk, til
at være elektronisk .

Fra : Lars Stokholm

Dato : 24-05-04 00:03

* Klavs Rommedahl skrev:
> ØV jeg troede den var seriøs og tog sådan noget som KraftWerk, Kitaro,
> Vangelis, Oldfield og Jarre med, men det er måske for elektronisk, til
> at være elektronisk .

Jeg har da set både Oldfield og Jarre - og jeg *mener* også at jeg så
KraftWerk, så du skal bare lede lidt bedre. :)

Fra : Lars Stokholm

Dato : 24-05-04 00:25

* Lars Stokholm skrev:
> Jeg har da set både Oldfield og Jarre - og jeg *mener* også at jeg så
> KraftWerk, så du skal bare lede lidt bedre. :)

....her er de:

Oldfield: Downtempo -> Minimalism.
Jarre: House -> Newwave.
Kraftwerk: Breakbeat -> Electro.

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 25-05-04 00:27

Lars Stokholm <stokholm@despammed.com> wrote in message news:<2004.04.23.23.25.25$d.k.m@stokholm.dyndns.dk>...

> ...her er de:
>
> Oldfield: Downtempo -> Minimalism.
> Jarre: House -> Newwave.
> Kraftwerk: Breakbeat -> Electro.

Øh (rødmer) undskylder og takker .

Fra : kautaq

Dato : 25-05-04 00:50

Klavs Rommedahl wrote:

> Øh (rødmer) undskylder og takker .

Jeg får bare en sort side uden noget som helst.
Er der andre ikke-microsoft brugere der har samme problem?

Mike http://home2.inet.tele.dk/kautaq

Fra : Lars Stokholm

Dato : 25-05-04 01:08

* kautaq skrev:
> Jeg får bare en sort side uden noget som helst.

Har du installeret Flash?
http://www.macromedia.com/go/getflashplayer/

Fra : kautaq

Dato : 25-05-04 01:39

Lars Stokholm wrote:

> Har du installeret Flash?

Nåh nej, det havde jeg ikke tænkt på, til RiscOS går
det bare lidt langsomt, men det virker da.
Takker.

--
Mike http://home2.inet.tele.dk/kautaq

Fra : Lars Stokholm

Dato : 25-05-04 11:02

* kautaq skrev:
> Nåh nej, det havde jeg ikke tænkt på, til RiscOS går
> det bare lidt langsomt, men det virker da.

Det må have været for sent, jeg overså helt "ikke-microsoft".
Men jeg er glad for at jeg ikke skød helt ved siden af. :)

> Takker.

Velbekomme.

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 26-05-04 00:25

On Tue, 25 May 2004 12:01:45 +0200, Lars Stokholm
<stokholm@despammed.com> wrote:

>Det må have været for sent, jeg overså helt "ikke-microsoft".
>Men jeg er glad for at jeg ikke skød helt ved siden af. :)

Nå ja, siden virker i Mozilla og den fås jo til ikke-MS styresystemer.
Men så længe det virker :)

--
Mvh. Stefan
For at e-maile udskift "spamfilter" med mit fornavn.