jeg vil have den nye nrg 30'er
Fra : LaLLe

Dato : 02-05-01 11:52

jeg har lige været ude at prøve den nye piaggio nrg. for helvede den rykker.
der sidder to skiver i varioen og et blændrør. den jeg var ude at prøve var
der kun pillet den ene skive ellers var alt andet som ny.
den kørte 60 ifl. speedo. mekanikeren sagde at den godt kunne komme op på 90
hvis den fik tid nok.
af lidt lækre features vil jeg lige nævne omdrejningstæller, polspænding på
batteri, tankmåler, blinklys side indikator. reservetankslys. en lille
slange fra udstødning til karb, så karb spjældet ikke kan fryse. så op i r*
med karbsprit.

alt i alt en scooter som er de godt 16000 værd den koster.

gad vide hvad man kan få den op på med 47 mm sport.

det er ikke en reklame. men den vil jeg gerne have.

LaLLe
stalker @ 0 km/t da mit speedo kabel er kaput

Fra : Søren Houmark

Dato : 02-05-01 12:28

vil jeg oxo.........har lige fået arbejde, så der går ikk så lang tid

Fra : Brian Petersen

Dato : 02-05-01 14:46

"Søren Houmark" Skrev:

> vil jeg oxo.........har lige fået arbejde, så der går ikk så lang tid

Du har da en fin Jog :)

/Brian

Fra : Søren Houmark

Dato : 03-05-01 11:31

Brian Petersen skrev i meddelelsen <9cp300$ju$1@news.inet.tele.dk>...

>Du har da en fin Jog :)
>
>/Brian
Den er for lille, efter jeg prøvede anderses stalker.......bestemte jeg mig
for at købe en stor en