Deacon Blue
Fra : Uffe Holst

Dato : 02-05-01 11:16

Hva' så? Er jeg den eneste i det ganske land, der kan lide Deacon Blue?

Eller har jeg lidelsesfæller ude i det skønne Danmark?

--
Uffe Holst

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 02-05-01 22:39

Du er bestemt ikke alene! Jeg holder meget af Deacon Blue, og mindst to af
mine venner er også store fans. Deacon Blues sange er sentimentale og
intelligente, og jeg husker med stor glæde deres koncert på Midtfyns
Festival - vistnok i 1993. Der er i det hele taget masser af fremragende
skotsk rock (hvilket man dog ignorerer på festivalerne i år).

Jesper

Uffe Holst <uhc@post6.tele.dk> skrev i artiklen
<l5.i5.SD2qBgR8eRbyQtd.NR@post6.tele.dk>...

----------

Fra : Ralph

Dato : 02-05-01 22:57

> skotsk rock (hvilket man dog ignorerer på festivalerne i år).

Bare til orientering 3 skotske grupper på Tønder, og ditto i Skagen
--
venligst
Ralph

Fra : Uffe Holst

Dato : 02-05-01 23:07

In an article of 2 May 2001 Jesper Sørensen wrote:

> [...]
> mine venner er også store fans. Deacon Blues sange er sentimentale og
> intelligente, og jeg husker med stor glæde deres koncert på Midtfyns

Ak, jeg har aldrig fået hørt dem live, men sådan er der jo så meget. Er du
Deacon Blue fan, så vil det nok interesse dig at høre, at de i mandags
udgav et nyt album, og er man i forvejen til Deacon Blue, så kan man ikke
andet end synes rigtig godt om dette album også :))) Jeg kan i hvert fald
nærmest ikke høre andet i øjeblikket. Det hedder "Homesick".

--
Uffe Holst