Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Pentax Optio S4
Fra : B. Brandt

Dato : 19-05-04 20:34

Hej NG

Jeg har overvejet at købe et Pentax Optio S4 kamera. Jeg har en kollega der
har en OptioS som han er glad for. Men der er delte meninger om
billedkvaliteten på cnet.com. Jeg synes prisen er acceptabel (ca. 2200), og
jeg synes ikke lige jeg kan finde andre alternativer. De krav jeg stiller er
størrelse og pris. Jeg er førstegangskøber til et digitalkamera, og det er
ikke til professionelt brug.
-Er det et godt køb ??

Mvh
Brian

Fra : Casper

Dato : 19-05-04 21:02

"B. Brandt" <brian.brandtREMOVE@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
er
> størrelse og pris. Jeg er førstegangskøber til et digitalkamera, og det er

Hej Brian

Efter at have anbefalet familie og venner 'S' modellen, blev jeg selv ivrig.
Så jeg købte S4'eren... Og er udemærket tilfreds med kvaliteten - i lyset af
prisen og størrelsen. Jeg bruger normalt mit Nikon F80... Jeg gav selv
3400,- for det da jeg købte det i Bangkok inkl. xtra batteri og 256mb
(november).

Så hvis du er klar over hvad du kan forvente dig, så synes jeg klart det kan
anbefales... Det er sgu lille og smart :) Hvis man vil have kvalitet, så
følger kompakt-heden sjældent med (desværre).

Kig evt. på http://www.fotokritik.dk/oversigt.html?bruger=152, de 4 første
er med nikon coolpix 5400, resten er S4 og de 2 sidste er affotografering
kladde kvalitet.

Mvh. Casper