Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kameratasker til Canon powershot S50
Fra : Michael Christoffers~

Dato : 19-05-04 19:42

Hej

Er der nogen der kan anbefale en kamerataske til Canon S50, udover
Canon's egen originale ?

Den skal være så lille som muligt, ikke plads til andet end kameraet.

Mh
michael

Fra : \"Bangsbo Design\"

Dato : 19-05-04 20:21

Hej Michael ....

Jeg har købt en til mit Canon A70 den er købt i
Super-Brugsen og jeg tror de findes i 2 eller
3 størrelser .... stærk sort nylon

Fylder ingen ting - kan tåle det meste og jeg ville
ikke bruge den hvis ikke jeg var sikker.

Jeg tror jeg gav 49,95 Kr. den har en lille ekstra
lomme der _kan_ rumme ekstra batterier og et
ekstra kort ....

Med venlig hilsen
Keld

--
Keld Gydum
Stenbakkevej 37 2.th. DK-9900 Frederikshavn

Fra : Alex Jensen

Dato : 19-05-04 20:35

Jeg kan kun sige godt om Løvepro...
de laver nogle af de bedste tasker.

Har både een til min S50 og en rygsæk til min D100 :)

Mvh Alex

"Michael Christoffersen" <newsgroup@DELETETHISsomething.dk> skrev i en
meddelelse news:c8g9qf$1sm2$1@news.cybercity.dk...