Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Technikdirect godkendelse.
Fra : Kenneth

Dato : 19-05-04 15:26

Hej

Jeg har ellers købt flere varer hos dem, men nu vil de tjekke mig. Hvad
sender I? Og hvad streger I ud?

--
Kenneth
www.ziax.dk

Fra : H.T. Ohlsen

Dato : 19-05-04 15:36

"Kenneth" <newsg@DETTE_SKAL_SLETTESziax.dk> wrote in

> Jeg har ellers k›bt flere varer hos dem, men nu vil de tjekke
> mig. Hvad sender I? Og hvad streger I ud?

Jeg har "udstreget" alle tyske onlineshops og skiftet til engelske -
de er som regel billigere mht. de ting jeg køber.

Med venlig hilsen

Hans-Henrik

Fra : Kenneth

Dato : 19-05-04 15:44

> Jeg har "udstreget" alle tyske onlineshops og skiftet til engelske -
> de er som regel billigere mht. de ting jeg køber.

Ok, har du nogle links??

--
Kenneth
www.ziax.dk

Fra : H.T. Ohlsen

Dato : 19-05-04 17:38

> Ok, har du nogle links??

http://uk.shopping.yahoo.com/

Jeg køber fx ram:

http://www.crucial.com/uk

GPS-udstyr:

http://www.gpsw.co.uk

Det er fra min egen hukommelse...

Med venlig hilsen

Hans-Henrik

Fra : H.T. Ohlsen

Dato : 19-05-04 17:45

Newsgroup:

uk.rec.photo.adverts

Mvh

HT

Fra : Thomas Corell

Dato : 20-05-04 08:57

Kenneth wrote:
> Hej
>
> Jeg har ellers købt flere varer hos dem, men nu vil de tjekke mig. Hvad
> sender I? Og hvad streger I ud?

Mener konklusionen, sidst dette spørgsmål var oppe i denne gruppe, var
at man kunne scanne sit sygesikringsbevis og maske de 4 kontrolcifre
væk. TD var svjh til fredse med en e-mail'et .jpeg af dette.

Men prøv at google lidt på denne gruppe.

--
Don't waste space