Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
En idé, indtil der kommer positioner på al~
Fra : John Friis Løndal

Dato : 19-05-04 14:45

Jeg glæder mig til at der kommer en lat-long position i Exif
dataformatet, men indtil dette sker så må man lave det manuelt, som
jeg forsøger mig lidt med på siden:

http://home3.inet.tele.dk/jloendal/Denmark.htm

Kommentarer modtages gerne
John

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 19-05-04 15:39

John Friis Løndal wrote:
> http://home3.inet.tele.dk/jloendal/Denmark.htm

Sjov idé :) Men kræver det ikke meget at vedligeholde?

/henrik

Fra : John Friis Løndal

Dato : 19-05-04 16:51

On Wed, 19 May 2004 16:38:56 +0200, Henrik Nielsen
<ROERUGIKXGDS@spammotel.com> wrote:

>Sjov idé :) Men kræver det ikke meget at vedligeholde?

Jo, men billederne kommer fra skuffen, men desværre er der ingen der
har lavet et program der kan hjælpe mig, så det er notpad html, godt
copy/paste er opfundet

John

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 19-05-04 17:26

John Friis Løndal wrote:

> Kommentarer modtages gerne

Gabbbbb.......

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : John Friis Løndal

Dato : 19-05-04 19:49

On Wed, 19 May 2004 18:25:56 +0200, Niels Ebbesen
<info@niels-ebbesen.net> wrote:

>Gabbbbb.......

Jeg syntes ellers den loader hurtigt, men det er måske kun når man
selv er på tdconline?

John

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 19-05-04 20:23

John Friis Løndal wrote:

> Jeg syntes ellers den loader hurtigt, men det er måske kun når man
> selv er på tdconline?

De interne links virker ikke...

Vi kan ikke finde siden!

Adressen på den hjemmeside, du ønsker at finde, er enten forkert,
eller også eksisterer hjemmesiden ikke længere. Du kan prøve følgende:

* Tjekke om adressen er stavet rigtigt. Bemærk at det har betydning,
om du bruger store eller små bogstaver!
* Prøve at finde hjemmesiden ved at søge på TDC Online.

Venlig hilsen

TDC
Service og support

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : TC

Dato : 19-05-04 22:29

"Niels Ebbesen" <> skrev i en meddelelse

> [...]
> om du bruger store eller små bogstaver!
> * Prøve at finde hjemmesiden ved at søge på TDC Online.

Hmmm tjah, den meddelelse fik jeg også, første gang. Men så opdagede jeg
brugsanvisningen øverst på kortet.
Fingrene væk fra knapperne, bare gå tur med musen. Så kommer der sjove
ferieminder i venstre side, når man rammer de lyserøde områder

Spøjs ide
Har du overvejet, at sælge den til udgiveren af "Det Levende Danmarkskort"??

Mvh.
Tommy

Fra : John Friis Løndal

Dato : 20-05-04 08:34

On Wed, 19 May 2004 21:22:51 +0200, Niels Ebbesen
<info@niels-ebbesen.net> wrote:

>De interne links virker ikke...

Der ikke nogen?

Nu har jeg også prøvet at trykke på de røde områder og, ja den fejl du
har beskrevet kommer op.
Havde ikke lige tænkt på at nogen ville klikke i kortet :-|

Det er rettet, men jeg må hellere finde på noget bedre!.

John

Fra : Casper Bang

Dato : 19-05-04 18:08

> Jeg glæder mig til at der kommer en lat-long position i Exif
> dataformatet, men indtil dette sker så må man lave det manuelt, som
> [...]

Jamen så får du da mine.

Jeg synes det er en meget god idé du har gang i.
For dig selv må det være meget rart at kunne gruppere dine billede på den
måde.

Jeg tror dog at der for de fleste er lige lovligt meget arbejde involveret i
at holde noget sådant up-to-date.

Billederne? De er lidt små, men jeg synes det er nogle pæne portrætter.
De ser skarpe ud, og er nogle gode feriebilleder imho :)

Fra : John Friis Løndal

Dato : 19-05-04 19:52

On Wed, 19 May 2004 19:07:59 +0200, "Casper Bang"
<webmaster_fjerndette@fjerndette_secretsofwar.net> wrote:

>Jeg tror dog at der for de fleste er lige lovligt meget arbejde involveret i
>at holde noget sådant up-to-date.

Når den først er sat op, er det let at bytte billeder ud.

>Billederne? De er lidt små, men jeg synes det er nogle pæne portrætter.
>De ser skarpe ud, og er nogle gode feriebilleder imho :)

Tja, det var ikke tænkt som noget foto kunstværk, nærmere som en
præcentation af landet, og måske en hjælp til en tur når solen
skinner.

Der er ingen ældre damer foran hække på dette Danmarks kort

Fra : Thomas Corell

Dato : 20-05-04 08:48

John Friis Løndal wrote:

> Jeg glæder mig til at der kommer en lat-long position i Exif
> dataformatet, men indtil dette sker så må man lave det manuelt, som
> jeg forsøger mig lidt med på siden:

EXIF 2.1 (fra Juni 1998) har defineret hvordan man angiver GPS
koordinater, indlejret i EXIF.

http://www.exif.org/Exif2-1.PDF afsnit 2.6.6

--
Don't waste space

Fra : Thomas Corell

Dato : 20-05-04 08:53

John Friis Løndal wrote:

> http://home3.inet.tele.dk/jloendal/Denmark.htm
>
> Kommentarer modtages gerne

Idéen er god, men bestemt ikke ny ;)

http://www.terranaut.dk/grafik/map/kort.htm

Har selv overvejet noget tilsvarende, men den halter hver gang på at jeg
ikke nemt kan finde et landkort, hvor jeg kan få tilladelse til at
bruge det på en hjemmeside.

--
Don't waste space