Skunk-låge
Fra : Morten DH

Dato : 19-05-04 09:10

Hvor finder man en god og billig låge til at lukke et 62x62cm hul i skunken?
Det skal være en låge med karm osv. da jeg opbevarer rengøringsartikler i
det rum bagved og jeg jo desværre er nødt til at benytte disse af og til

--
Egen butik på internettet? Det er billigere end du tror - jeg kan tilbyde
komplette løsninger fra 49 euro/år.

Fra : Uffe Holst

Dato : 19-05-04 14:10

In an article of 18 May 2000 Morten DH wrote:

> [...]
> det rum bagved og jeg jo desværre er nødt til at benytte disse af og til

Din lokale tømrer kan givetvis lave en til dig.

--
Uffe Holst

Fra : Nygaard

Dato : 19-05-04 14:54

> Din lokale tømrer kan givetvis lave en til dig.
>
> --
> Uffe Holst

Alt er selvfølgelig relativt, men jeg vil mene at "Din lokale tømrer" er en
modsætning til "...og billig låge". God og billig lyder lidt som noget man
finder i et byggemarked.

/Nygaard

Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 19-05-04 16:34

On Wed, 19 May 2004 10:09:38 +0200, "Morten DH"
<morten@FJERNdrejoe.dk> wrote:

> [...]
>det rum bagved og jeg jo desværre er nødt til at benytte disse af og til

Tvivler stærkt på, at du kan finde færdige låger med karm nogen som
helst steder - det skulle da være ren tilfældigt og beregnet på noget
andet.
Lav den selv i krysfiner (eller MDF) og et stykke pianohængsel, hvis
den skal være billig. Gå til tømreren, hvis den skal være perfekt.
KS

Fra : Morten DH

Dato : 19-05-04 16:49

<kelds@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Tvivler stærkt på, at du kan finde færdige låger med karm nogen som
> helst steder - det skulle da være ren tilfældigt og beregnet på noget
> andet.

Jo de findes skam: http://www.timberman.dk/default.asp?V_DOC_ID=786; men
priserne starter ved omkring 1200 kr - havde håbet der fandtes et billigere
alternativ -)

Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 19-05-04 16:56

On Wed, 19 May 2004 17:48:33 +0200, "Morten DH"
> [...]

>priserne starter ved omkring 1200 kr - havde håbet der fandtes et billigere

Der kan man bare se - så blev jeg lige lidt klogere

KS

Fra : Peter C:\\>

Dato : 19-05-04 20:13

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jo de findes skam: http://www.timberman.dk/default.asp?V_DOC_ID=786; men
> priserne starter ved omkring 1200 kr - havde håbet der fandtes et

Følgende er bare et forslag !

Hvad med et brugt køkkenskab med låge, hvor man skærer de forreste 10 (eller
mere !) cm af således at man får en låge med "karm"
Var det en mulighed ? Sådan et skab må kunne findes billigt.

MVH Peter C:\

Fra : anders majland

Dato : 19-05-04 20:24

Der er vist også alle isolerede - der det et krav ?

> Hvad med et brugt køkkenskab med låge, hvor man skærer de forreste 10
> (eller mere !)

Også min tanke - Selv en ny låge og beslag er da meget billigere. Det er
ikke nogen grund til at købe et skab da beslagene bare kan skrues
direkte i kanten af hullet.

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : //zlgge

Dato : 21-05-04 00:57

"Peter C:\>" <pede_71@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> mere !) cm af således at man får en låge med "karm"
> Var det en mulighed ? Sådan et skab må kunne findes billigt.

Alternativt kunne man skære ti cm af et 60cm køkkenskab og sætte det i med
låge og det hele. Den sidste cm kanten rundt kan dækkes med en kantliste.

Mvh
//zigge