Foto
IBM760 5420
Teil 3020
www.asmussenfoto.dk
Fra : Rene

Dato : 18-05-04 14:12

Al markedsføring er god markedsføring Så her er lige et link mere ...
lad os endelig få lidt flere debatter. Besøgstallet på mit site er steget
vildt de sidste par dage. Tak for det Jeg har normalt kun 80 i snit på
min side pr. dag. Nu er den over det dobbelte Dejligt at se at det
gavner sig at skrive heri i dette forum Herligt!

Mvh
René
www.asmussenfoto.dk

Fra : Stig H. Jacobsen

Dato : 19-05-04 17:43

On Tue, 18 May 2004 15:11:32 +0200, Rene wrote:

> Al markedsføring er god markedsføring Så her er lige et link mere ...
> lad os endelig få lidt flere debatter. Besøgstallet på mit site er steget
> vildt de sidste par dage.

Fik du for lidt opmærksomhed, da du var barn?

Jeg synes, at du tager nogle fine billeder, men din person - og
personens konstante indlæg her i gruppen - er ærlig talt ved at
være lidt for meget.

Og siden jeg er ny her og dermed også ift. dig, så er din (og
andres) historie slet ikke inde i billedet.

Kunne du ikke moderere dig selv lidt?

Også med de evindelige "hvad synes I" indlæg om alle mulige (og
umulige) billeder og websites.

På forhånd tak!

--
Stig