TV2 og Zulu på Mac?
Fra : Lone Schmidt

Dato : 17-05-04 19:59

Hej i Gruppen

Jeg kan ikke se Zulu hos mig, og vil gerne se mandrillernes dækning af
brylluppet på nettet, men kan desværre ikke

Har googlet på problemet,og der er mange indlæg, men jeg kan ikke lige
finde en løsning.

Et sted stod at man vist kunne smide URL over i WMP men det virker
heller ikke.

Kan man , eller kan man ikke se TV2 Zulu på en Mac?

--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Per Rønne

Dato : 18-05-04 05:31

Lone Schmidt <mailloneFJERN@netscape.net> wrote:

> Kan man, eller kan man ikke se TV2 Zulu på en Mac?

Da vel kun hvis man får installeret et mac-kompatibelt tv-kort i
maskinen.
--
Per Erik Rønne

Fra : Lone Schmidt

Dato : 18-05-04 05:54

Per Rønne <spam@husumtoften.invalid> wrote:

> Da vel kun hvis man får installeret et mac-kompatibelt tv-kort i
> maskinen.

Så drastisk havde jeg nu ikke tænkt mig det, vil bare se det der er på
nettet
--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Per Rønne

Dato : 18-05-04 07:01

Lone Schmidt <mailloneFJERN@netscape.net> wrote:

> Så drastisk havde jeg nu ikke tænkt mig det, vil bare se det der er på
> nettet

Jeg prøvede. Det kræver produktet RealPlayer.

Realplayer ikke installeret

Video on demand på tv2.dk afspilles i RealPlayer. Du skal således have
installeret Realplayer på din computer for at kunne se video på tv2.dk.

Du har lige nu ikke installeret RealPlayer og kan derfor ikke se video
på tv2.dk. Hvis du allerede har installeret RealPlayer, benytter din
computer muligvis et operativsystem, som ikke understøttes af vores
videokonsol. Hvis dette er tilfældet, kan du vælge at se video i en
almindelig RealPlayer uden den ekstra funktionalitet i konsollen. Gense
TV 2 | Nyhederne eller se TV 2 | Nyhederne LIVE.

Hvis du ikke har installeret RealPlayer, kan hente den nyeste RealPlayer
One gratis.

Indtast email-adresse under pkt. 1. Vælg under pkt. 2 "Yes, I am a new
customer" og tryk Next Step.

Udfyld formularen og tryk Next Step.

Vælg nu et sted at downloade programmet fra. Når dialogboksen åbner,
vælges "Gem den på disk" eller "Save to disk". Vælg et bibliotek på
harddisken at gemme filen i. Det tager 15-20 minutter at downloade
programmet med en ISDN-forbindelse.

Når filen er downloadet, skal du åbne den ved at klikke på "Åbn" eller
"Open". RealOne Playeren bliver nu installeret på din computer.
--
Per Erik Rønne

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 18-05-04 15:50

> [...]

> almindelig RealPlayer uden den ekstra funktionalitet i konsollen. Gense
> TV 2 | Nyhederne eller se TV 2 | Nyhederne LIVE.

Det er desværre ikke nok at have Realplayer installeret. Selv med den
kan jeg ikke se noget fra TV2 - deres videoplayer nægter at vise andet
end start vinduet. Jeg har opgivet at få en bare nogenlunde forklaring
andet end: "Det skule virke" fra dem, og har helt opgivet net-tv.

mvh.
Kaj.

--
Never Mind the Dog...
BEWARE OF OWNER !

Fra : Lone Schmidt

Dato : 18-05-04 18:27

Kaj Christiansen <kajc@ofir.dk> wrote:

> [...]
> end start vinduet. Jeg har opgivet at få en bare nogenlunde forklaring
> andet end: "Det skule virke" fra dem, og har helt opgivet net-tv.

Præcis det samme her, og jeg har også Real One Player
ØV!
--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Christian Flintrup

Dato : 18-05-04 21:04

Lone Schmidt <mailloneFJERN@netscape.net> wrote:

> Præcis det samme her, og jeg har også Real One Player
> ØV!

Prøv disse links:

Zulu Royal 1
http://konsol.tv2.dk/deusexmachina_smilgen.php?i=23099&s=400&e=619920&sk