Earl Grey mælke-te chokolade suppe
Fra : Peo

Dato : 17-05-04 13:35

Beklager den kryptiske titel, men jeg er meget interesseret om nogen har
prøvet at lave/se opskrift på denne dessert.
Earl Grey mælke-te -chokoladesuppe, altså en suppe lavet på en stærkt
brygget Earl grey te med mælk og chokolade i.

Jeg fik suppen på en fusions-mad -restaurant i Shanghai, og jeg prøvede at
spørge hvordan og hvad den var lavet af, men jeg kunne
desværre ikke tyde detaljerne.

Suppen blev serveret kold, og konsistensen var ala kakaomælk, men med en
meget mere raffineret smag. I suppen lå en kugle vanille-is og nogle
lime-smagende brød-krutonner. Jeg er også meget interesseret i at høre fra
nogen der har prøvet at lave disse aromatiserede brød-krutonner, om det så
er med lime, citron eller andet.

Tak for hjælpen,

Peo