Hvor finder man...
Fra : Søren B

Dato : 17-05-04 10:21

brugt storkøkkenudstyr som f.eks. pålægsmaskiner, kølemontre og ligenende
henne, både på nettet og i den mere håndgribelige verden?

På forhånd tak for hjælpen!

Søren B.

Fra : Ralph

Dato : 17-05-04 10:59

"Søren B" <scbuhl@hotmail.nospam.com> skrev i en meddelelse
> brugt storkøkkenudstyr som f.eks. pålægsmaskiner, kølemontre og ligenende
> henne, både på nettet og i den mere håndgribelige verden?
>
> På forhånd tak for hjælpen!

Hvorhenne i verden - jeg ved at SuperBrugsen i Nyk. Mors har rationaliseret
deres delikatesse, så dem kan du da prøve at kontakte.

--
venligst
Ralph

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 17-05-04 13:22

Søren B wrote:
> brugt storkøkkenudstyr som f.eks. pålægsmaskiner, kølemontre og
> ligenende henne, både på nettet og i den mere håndgribelige verden?

http://www.bentbrandt.dk/ er en stor forhandler der også har brugt
udstyr.

M.v.h
Niels