skoldkopper
Fra : Anja

Dato : 01-05-01 21:31

Min kæreste har fået skoldkopper, og jeg vil høre om der er nogen risiko for
at jeg spreder smitten til f.eks. kolleger? Jeg har haft skoldkopper selv.

--
mvh Anja

Fra : Mikkeline

Dato : 02-05-01 12:25

Så svært er det at finde et svar:

http://www.netdoktor.dk/sygdomme/Fakta/skoldkopper.htm

/MikkeLine
--
Men gør dem ikke svære end de er! <<

Fra : Anja

Dato : 02-05-01 13:10

"Mikkeline" <katras@ofir.dk> wrote in message
> Så svært er det at finde et svar:
>
> http://www.netdoktor.dk/sygdomme/Fakta/skoldkopper.htm

Jo, tak den artikel læste jeg faktisk som det første, jeg er nemlig hverken
dum eller doven uanset hvad du insinuerer, men der er ikke svar på mit
spørgsmål: hvorvidt smitten kan overføres via mellemmand så at sige, dvs. om
jeg kan tage virus med mig på arbejde uden selv at være smittet. (Man kunne
f.eks. forestille sig at det sad på min hud og mit tøj). Men i dag har jeg
kontaktet min egen læge som mener at der ikke er nogen smitterisiko, så nu
får jeg lov spise frokost med kollegerne

Anja

Fra : Mikkeline

Dato : 02-05-01 23:21

Du må da meget undskylde, at jeg forsøgte at hjælpe dig.....
Det var da godt, at du kunne tale med en "fagmand".
/Mikkeline

Fra : Anja

Dato : 03-05-01 07:59

> Du må da meget undskylde, at jeg forsøgte at hjælpe dig.....

Hvis du virkelig mente det godt, så skulle du måske tænke mere over dit
sprog en anden gang, det virkede nemlig temmelig nedladende.

Anja

Fra : Mikkeline

Dato : 03-05-01 10:33

Anja <ash@trustme.dk> wrote in message news:9cqvj8$ie3$1@news.inet.tele.dk...
> "Mikkeline" <katras@ofir.dk> wrote in message
>
> Hvis du virkelig mente det godt, så skulle du måske tænke mere over dit
> sprog en anden gang, det virkede nemlig temmelig nedladende.
>
> Anja

De må endelig have mig mange gange undskyldt så......skal aldrig ske mere!

Er det sådan et sprog, vi behøver at bruge her, for at nogen ikke behøver føle sig mindre gjort/nedladet????

Mikkeline - Over And Out >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Fra : Den kloge mand

Dato : 04-05-01 12:25

Du kan absolut smitte dine kolleger, så derfor anbefaler jeg du bruger
kondom og ikke kysse dem. Eller helt holder op med samleje med begge parter.
Så du må have lidt tålmodighed med dit sexliv.
Den kloge mand

honorar 00 kr.

Anja <skjoldborgNOSPAM@iname.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9cn69v$idu$1@news.inet.tele.dk...