Drypfri kaffe-termokande efterlyses!
Fra : Ukendt

Dato : 16-05-04 21:02

Hejsa.
Er der nogle af jer, som har en drypfri termokande, vil jeg blive glad for
at få oplyst model/mrk., og evt. hvor den kan købes.
Er træt af altid at skulle have en serviet med i baghånden til de modeller,
jeg indtil nu har haft, grrr......
Håber på gode tilbagemeldinger.

Venligst, BK

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-04 10:26

"BK" <POST> wrote in message
> Hejsa.
> Er der nogle af jer, som har en drypfri termokande, vil jeg blive glad for
> at få oplyst model/mrk., og evt. hvor den kan købes.

Jeg har en termokande i rustfrit stål, købt for 80 kr. i føtex, og til min
store forbløffelse, drypper den ikke..

Der står ikke noget mærke på selve kanden, men den er som sagt i rustfrit
stål, toppen er sort plast og en rød 'knap' på toppen, til når man hælder
kaffen op..

Den får i hvert fald min anbefaling..

/MM

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 17-05-04 22:24

[BK | Sun, 16 May 2004 22:01:54 +0200]

>Er der nogle af jer, som har en drypfri termokande, vil jeg blive glad for
>at få oplyst model/mrk., og evt. hvor den kan købes.

Eva Solo er en rigtig fed termokande, der er ganske pæn og den drypper
simpelthen aldrig på grund af den specielle konstruktion.

Se evt. billeder her: http://www.evasolo.dk/dk/products-vacuum.html

Kan bl.a. købes i Inspiration o.l.

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 18-05-04 09:30

BK wrote:
> [...]
> Er træt af altid at skulle have en serviet med i baghånden til de
> modeller, jeg indtil nu har haft, grrr......

Vi har to almindelige Stelton kander
Den ene er lige over 10 år, og den har aldrig dryppet.
Den anden der er 1 år gammel er lige sådan: den drypper ikke

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Fra : Rikke Nielsen

Dato : 18-05-04 10:07

Hejsa...
Ja, det er et træls problem.....
Vi har en Alfi kugle-termokande og den drypper aldrig. Så det kunne jo være
en mulighed..... ellers kan det være at du skal prøve at skille den ad og
rengøre den. Der kan nemt komme kaffe ind mellem selv kanden og det
yderste...
Mvh. Rikke.