iBook med CD-RW og DVD
Fra : Peter Gersmann

Dato : 01-05-01 19:34

Check lige den nye iBook. Whoa!Den nye har VGA udgang så man kan sætte
en 1500,- 17" skærm på og fortsat have en ultra bærbar. På den måde er
skærmen til at leve med. Hastighed - tjah, 500 MHz er vel nok til både
Word og Mac OS X - især med det nye grafikkort. Det er den bedste
bærbare siden Duo (som IMHO stadigvæk er et genialt koncept).

Hvis nu bare de stationære var ligeså gode som PowerBook G4 og iBook.

//Peter

Fra : Martin Edlich

Dato : 01-05-01 21:33

In article
<moof.immerfreundlich-FE1ED7.20341101052001@news.inet.tele.dk>,
Peter Gersmann <moof.immerfreundlich@mail.tele.dk> wrote:

> Check lige den nye iBook.

Så vidt jeg kan se, mangler den en af de features jeg har set flest folk
blive imponeret over ved den gamle iBook - bærehåndtaget.

> Whoa!Den nye har VGA udgang så man kan sætte
> en 1500,- 17" skærm på og fortsat have en ultra bærbar.

Den udgang har godt nok også værer savnet. Det er fagtisk hovedårsagen
til at vi har købt alm G3 PB'er istedet for flere iBooks.

> Det er den bedste bærbare siden Duo (som IMHO stadigvæk er et genialt
> koncept).

Uha ja, en Apple bærbar med en dock med plads til PCI-kort, så ville jeg
godt nok være solgt (og min bankkonto i et seriøst underskud).

> Hvis nu bare de stationære var ligeså gode som PowerBook G4 og iBook.

??

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 02-05-01 12:02

In article
<moof.immerfreundlich-FE1ED7.20341101052001@news.inet.tele.dk>, Peter
Gersmann <moof.immerfreundlich@mail.tele.dk> wrote:

> Hvis nu bare de stationære var ligeså gode som PowerBook G4 og iBook.

Yep, Apple står nu med to rigtig prisstærke bærbare, mens det kniber
gevaldigt for de stationære - Mon ikke det kan ses på salgstalllene,
jeg vil skyde på at Apple i næste kvartal sælger lige så mange bærbare
som stationære...

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen