Tyk krydsfiner´ plade
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-05-04 21:22

Hej

Jeg så poå et tidspunkt, tror det var i helt solgt.. Hvor man satte en
tyk krydsfiner plade tror jeg det var. Op som borplade.. Det så ret
flot ud.. Sådan noget kunne jeg godt tænkte mig at have noget i samme
stil..

Nu har jeg bare været en tur i bauhaus for at se om de har sådan
noget.. Men de havde kun noget tyndt noget på omkring 18mm eller nogen
i den stil.

jeg tænkte på noget på 50mm og så skulle det gerne være lyst så det
ser pænt ud.

Nogen der kender til steder i storkøbenhavn man kan købe sådan noget?

Mvh. Bjarke

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 14-05-04 21:23

Bjarke Hansen wrote:
> [...]
> ser pænt ud.
>
> Nogen der kender til steder i storkøbenhavn man kan købe sådan noget?

Er der noget, der hindrer dig at lime flere plader sammen som vi andre
gør?

--
Steen Suder
inden du sender den. Det er ikke en skam at stave ordentligt og

Fra : F.B. [3000]

Dato : 14-05-04 21:47

"Steen Suder, privat" skrev i en meddelelse:
> Er der noget, der hindrer dig at lime flere plader sammen som vi andre
> gør?

Hva´ tror du det kommer til at veje??
Husk at det er ungerne der skal sætte det op, mens du jerner bajere og
passer weberen

Forslag til Bjarke:

Tag en 22 m/m vandfast plade og lav en ramme af rekler underneden.
Reklerne skal sæføli´ stå på højkant.
Du kan evt. lime/skrue/sømme lille liste/kvartstaf og lign. kanten rundt.
Køb 2 stålbukke som ben.

Lav med rekler, underneden, på tværs af pladen en "rille" hvor stålbukkene
sættes op i, det forhindre pladen i at glide.
Det ku´ se kønt ud med al det muselmalede på fliserne, svigermor slår
dig ihjel