Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon Powershot S1 I1
Fra : Lars

Dato : 12-05-04 15:04

Da jeg overvejer og købe ovennævnte kamera, søger jeg nogen som har
erfaringer med kameraet. Jeg har læst at autofokusen skulle være rimelig
langsom. Er der som har prøvet og tage billeder af ting i bevægelse, eller
har kommentarer til kameraet i øvrigt.
Lars

Fra : OFH

Dato : 13-05-04 10:20

Jeg er canon glad for mit.
Har haft det i et par måneder, og har egentligt kun ros til det. Det virker
hurtigt og stabilt i alle henseender, uden at være for stort og klodset. Det
tar rigtig fine videoklip og i mine øjne særdeles fine billeder.
Det er et kamera som jeg gerne anbefaler.