Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon PowerShot A75 WIA driver
Fra : SMN

Dato : 07-05-04 22:47

Hej

Er der nogen der ved om det er muligt at styre et Canon PowerShot A75 kamera
fra computeren via WIA? Hvis man kan, i hvor høj grad kan man så styre
kameraet? Kan man f.eks. styre zoom og blits-instillinger?

mvh
Svend

Fra : Ole Helms

Dato : 08-05-04 11:21

On Fri, 7 May 2004 23:47:24 +0200, "SMN" <news_remove_@smn.dk> wrote:

>Er der nogen der ved om det er muligt at styre et Canon PowerShot A75 kamera
>fra computeren via WIA? Hvis man kan, i hvor høj grad kan man så styre
>kameraet? Kan man f.eks. styre zoom og blits-instillinger?

Ja, det kan man godt.
http://www.steves-digicams.com/2004_reviews/a75_pg6.html
Breeze PSRemote giver flere muligheder.
http://www.steves-digicams.com/2004_reviews/a75_psremote.html

--
Venligst
Ole Helms

Fra : SMN

Dato : 08-05-04 14:17

Hej.

Tak for svaret så vidt jeg kan se så benytter hverken "PSRemote" eller
"Remote Capture" nødvendig vis WIA, eller hvad? Problemet er at jeg har et
program der kan styre kameraer generelt via WIA standarden, men der er meget
forskelligt i hvorhøj grad det er muligt at styre de enkelte kameraer hved
hjælp af WIA.

mvh
Svend