HP LaserJet 1150 og Mac OS X problem
Fra : KJ

Dato : 12-05-04 08:45

Hej,

Jeg har et træls problem med en ny HP LaserJet 1150 under Panther.
Installationen af driveren kører fint, men når jeg efterfølgende
forsøger at oprette printeren, så fortæller den mig, at printeren ikke
er understøttet.

Hvis jeg presser den til at køre med en LaserJet 4 series, så virker det
fint, men så får jeg jo ikke den forbedrede 1200x1200 (pseudo) opløsning
men må nøjes med ren 600x600 dpi.

Nogen der har været ude for det samme?

KJ

http://www.cetus.dk

Fra : Morten Lind

Dato : 12-05-04 10:27

KJ <news3@SLETMIG.bifrostnet.dk> wrote:

> [...]
>
> Hvis jeg presser den til at køre med en LaserJet 4 series, så virker det
> fint, men så får jeg jo ikke den forbedrede 1200x1200 (pseudo) opløsning

Ikke med HP, men med Epson og på 3. PantherCD ligger nogle ikke
verificerede printerdrivere, der virker - Prøv?
M.