'Mail' junk-undervisning
Fra : Thomas Heinesen

Dato : 10-05-04 20:57

Hvordan er det nu man lærer 'Mail' at en besked den selv har frasorteret
ikke er junk. Jeg synes jeg kan huske noget 'this is not junk'-agtigt,
men kan ikke finde knappen - hverken hvis jeg hi-lighter beskeden eller
åbner den?
Pft,
Thomas

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 10-05-04 21:10

Thomas Heinesen <thohei@yahoo.com> wrote:

> [...]
> ikke er junk. Jeg synes jeg kan huske noget 'this is not junk'-agtigt,
> men kan ikke finde knappen - hverken hvis jeg hi-lighter beskeden eller

Her er der en knap i mailen hvis du åbner den der hedder "ikke reklame"
Det er i samme linie som: "Mail tror, at denne besked er reklamepost"

mvh.
Kaj.
--
Never Mind the Dog...
BEWARE OF OWNER !

Fra : Thomas

Dato : 18-05-04 11:26

kajc@ofir.dk (Kaj Christiansen) wrote in message news:<1gdlbux.1608hqn15ufc72N%kajc@ofir.dk>...

> Her er der en knap i mailen hvis du åbner den der hedder "ikke reklame"
> Det er i samme linie som: "Mail tror, at denne besked er reklamepost"
>
> mvh.
> Kaj.

Mystisk - det er der ikke i min 'mail'. Selv når jeg åbner en mail
som er frasorteret som junk kommer der ikke en 'this is not junk' knap
frem. Tvært imod er der en menu-mulighed der hedder 'this is junk'.
Som sagt, mystisk - og lidt træls at blive ved med at skulle checke
junk-folderen.
Men tak for forsøget.
Thomas