Billeder fra MacBruger workshoppen
Fra : Niels Ebbesen

Dato : 09-05-04 20:17

Så er nye billeder fra MacBruger workshoppen i lørdags, billederne
starter ved "macbruger-635.jpg", og det direkte link er:
http://www.photo-gallery.dk/oversigt/computer/macbruger_workshop/preview_52of58.html

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Karen Seiersen

Dato : 09-05-04 21:42

Niels Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> wrote:

> Så er nye billeder fra MacBruger workshoppen i lørdags, billederne starter
> ved "macbruger-635.jpg", og det direkte link er:
> [...]

Som altid et flot og ganske stort arbejde - men til stor fornøjelse for
mange af os Macbrugere

Gode tanker fra Karen

--
Jeg laver ikke noget i dag,
for i går lavede jeg heller ikke noget,

Fra : Morten Lind

Dato : 09-05-04 21:55

> [...]

> Så er nye billeder fra MacBruger workshoppen i lørdags, billederne starter
> ved "macbruger-635.jpg", og det direkte link er:

Gode som sædvanligt Niels - Tak(Ka´du ikke fjerne mine rynker)
M. --

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 09-05-04 22:41

Morten Lind wrote:

> Gode som sædvanligt Niels - Tak(Ka´du ikke fjerne mine rynker)

Nå skal du bruge et portræt til at lægge sammen med din profil på
forskellige dating-sites...?

Hva' vil du gi' for sådan en opreration...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Morten Lind

Dato : 10-05-04 07:49

Niels Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> wrote:

> Nå skal du bruge et portræt til at lægge sammen med din profil på
> forskellige dating-sites...?
>
> Hva' vil du gi' for sådan en opreration...

Hæ, tjah - med en lægeerklæring fra dr. Münster kan jeg jo få løftet
øjenlågene gratis
M.

Fra : Henrik Münster

Dato : 09-05-04 23:11

> [...]

> Så er nye billeder fra MacBruger workshoppen i lørdags, billederne starter
> ved "macbruger-635.jpg", og det direkte link er:

Jeg sidder tit og kigger på dine gode billeder fra MacBruger workshop.
Mange af personerne går igen, men desværre aner jeg ikke, hvem de er.
Det kunne være sjovt, hvis man på en eller anden måde kunne se, hvem der
var hvem. Vi har vist haft det oppe før, og det er jo ikke så nemt at
lave. Så skulle du jo ligefrem lave en billedtekst til hvert billede, og
det er jo et stort arbejde.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Morten Lind

Dato : 10-05-04 07:50

> [...]
> var hvem. Vi har vist haft det oppe før, og det er jo ikke så nemt at
> lave. Så skulle du jo ligefrem lave en billedtekst til hvert billede, og

Vi er begyndt at uddele navneskilte til medlemmerne - så må vi be´ Niels
om at få dem med
M.

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 10-05-04 08:43

Morten Lind <fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> wrote:

> Vi er begyndt at uddele navneskilte til medlemmerne - så må vi be´ Niels
> om at få dem med

Niels skal bare lave ALT tags på billederne, så indexeres de også
korrekt på nettet.

--
med venlig hilsen
Jesper Haaber Gylling

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 10-05-04 09:19

Jesper Haaber Gylling wrote:

> Niels skal bare lave ALT tags på billederne, så indexeres de også
> korrekt på nettet.

Tja det er skam på plads, mit site er nok et af de højest ratede i
Google's billedsøgning, og hvis jeg dækker et givent søgeord/emne,
så er mine billeder hver gang blandt de første søgeresultater.

Prøv at søge på "MacBruger" i Google's billedsøgning, se her:
http://images.google.com/images?hl=da&lr=&ie=ISO-8859-1&oe=ISO-8859-1&q=MacBruger&btnG=S%F8g
- og foreningens egen hjemmeside kommer ikke engang op...

Men doctor Monster har da fuldstædig ret, det ville unæktligt
forbedre oplevelsen, hvis der blev skrevet en billedtekst under
hvert billede, men jeg er desværre ikke teksternes mand, så hvis der
var en som kunne supplere mig på det feldt, så skal vedkommende være
meget velkommen...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen