Højreb
Fra : Ralph

Dato : 12-05-04 18:58

rest fra konfirmation, stegt, afkølet, køleskab et par dage, fryser.

Nu er den så stivfrossen, men lækkert mørt kød, det ville jeg gerne bruge
til andet end biksemad - SKAL det opvarmes pga. bakterier, eller kan det
spises optøet, koldt med en bagt kartoffel*) lidt asparges og salat.

Ideer tak.

*) bagt kartoffelfyld, prøv med halvt danablue halvt cremefraiche, lækkert,
lækkert.

--
venligst
Ralph

Fra : Inger Pedersen

Dato : 12-05-04 19:09

> Nu er den så stivfrossen, men lækkert mørt kød, det ville jeg gerne bruge
> til andet end biksemad -

Det kan jeg da godt forstå.

> SKAL det opvarmes pga. bakterier,

Næh - det kriminelle tidspunkt er tiden i køleskabet, når først det er
frosset, sker der ligesom ikke ret meget.
Og du ville vel heller ikke føle dig tvunget til at gennemvarme en steg
efter et par dage i køleskab?

> eller kan det
> spises optøet, koldt med en bagt kartoffel*) lidt asparges og salat.

Det kan det da.
Noget andet er, at jeg ville opvarme det på grund af smagen - jeg synes,
stegt/kogt kød smager mere nytilberedt på den måde.

Hilsen Inger