/ Forside / Interesser / Fritid / Film / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Film
#NavnPoint
IceCap 9240
tedd 6796
refi 6795
ans 6773
Klaudi 5447
dova 4574
Nordsted1 3973
o.v.n. 3080
ThomasCSR 2881
10  granner01 2400
Pirates of the Caribbean.
Fra : Ironi


Dato : 12-05-04 01:00

Har set denne film i dag.
Det er klart en komediefilm, som forsøger sig med lidt tam action.
Effekterne er gode, men effekter alene er ikke nok.
Johnny Deep spiller dårligt. Han overspiller sin rolle alt for meget og at
han blev nomineret til en Oscar for sin indsats, kan man jo kun rynke på
panden af.
Man kan sammenligne det med filmen Se7en, hvor især Brad Pitts dårlige
skuespil var med til at ødelægge filmen.
Jeg giver filmen 3 ud af 5 sørøversejl.
Ok historie, gode effekter men dårligt skuespil især fra Deeps side.







 
 
-V- (12-05-2004)
Kommentar
Fra : -V-


Dato : 12-05-04 01:22

Ironi wrote:
> Har set denne film i dag.
> Det er klart en komediefilm, som forsøger sig med lidt tam action.
> Effekterne er gode, men effekter alene er ikke nok.
> Johnny Deep spiller dårligt. Han overspiller sin rolle alt for meget
> og at han blev nomineret til en Oscar for sin indsats, kan man jo kun
> rynke på panden af.
> Jeg giver filmen 3 ud af 5 sørøversejl.

Det svarer vel til en 6 på en 10-skala?
Så er de 38328 mennesker, som har givet den 7 eller mere på IMDb nok
idioter.

Faktisk er alle andre mennesker i hele verden nok idioter, i dit univers
ihvertfald.





-V-



Ironi (12-05-2004)
Kommentar
Fra : Ironi


Dato : 12-05-04 02:40

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse
news:40a16f3f$0$262$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Ironi wrote:
> > Har set denne film i dag.
> > Det er klart en komediefilm, som forsøger sig med lidt tam action.
> > Effekterne er gode, men effekter alene er ikke nok.
> > Johnny Deep spiller dårligt. Han overspiller sin rolle alt for meget
> > og at han blev nomineret til en Oscar for sin indsats, kan man jo kun
> > rynke på panden af.
> > Jeg giver filmen 3 ud af 5 sørøversejl.
>
> Det svarer vel til en 6 på en 10-skala?
> Så er de 38328 mennesker, som har givet den 7 eller mere på IMDb nok
> idioter.

Næ, hvorfor skulle de dog være det?

> Faktisk er alle andre mennesker i hele verden nok idioter, i dit univers
> ihvertfald.

Ikke alle mennesker!



-V- (12-05-2004)
Kommentar
Fra : -V-


Dato : 12-05-04 03:00

Ironi wrote:
>> Så er de 38328 mennesker, som har givet den 7 eller mere på IMDb nok
>> idioter.
>
> Næ, hvorfor skulle de dog være det?

Præcis.
Det er såmænd blot din holdning til andre mennesker og ders meninger, som
jeg prøver at ironisere over.

>> Faktisk er alle andre mennesker i hele verden nok idioter, i dit
>> univers ihvertfald.
>
> Ikke alle mennesker!

Nævn mig nogle, udover The Corrs, George Michael, Michael J. Fox, og dine
andre evindelige kæpheste.




-V-



Morten Steen (12-05-2004)
Kommentar
Fra : Morten Steen


Dato : 12-05-04 09:30

> Nævn mig nogle, udover The Corrs, George Michael, Michael J. Fox, og dine
> andre evindelige kæpheste.

Selvom jeg ikke er enig med Ironi (omkring Depp, i hvert fald. Han redder
netop filmen fra at være ordinær), er dine indlæg da tåbelige -V-. Ironi har
da lov at komme med en subjektiv vurdering af filmen, uden du skal
konkludere at han synes alle andre er idioter.
Lad dog manden have en holdning, og drop mudderkastningen. Lad os da
diskutere filmen i stedet!

Morten



-V- (12-05-2004)
Kommentar
Fra : -V-


Dato : 12-05-04 11:59

Morten Steen wrote:
>> Nævn mig nogle, udover The Corrs, George Michael, Michael J. Fox, og
>> dine andre evindelige kæpheste.
>
> Selvom jeg ikke er enig med Ironi (omkring Depp, i hvert fald. Han
> redder netop filmen fra at være ordinær), er dine indlæg da tåbelige
> -V-. Ironi har da lov at komme med en subjektiv vurdering af filmen,
> uden du skal konkludere at han synes alle andre er idioter.
> Lad dog manden have en holdning, og drop mudderkastningen. Lad os da
> diskutere filmen i stedet!

Morten, du kan ikke have læst mange af Ironis indlæg, hverken i denne eller
andre grupper.
I hvert andet indlæg - uanset emnet - kalder han andre folk for idioter,
dumme, hjernedøde, eller hvad han ellers lige kan finde på.
Det er således ikke mig der konkluderer, at han synes at alle andre folk er
idioter. Det er svært at finde de gamle indlæg på google, fordi han skifter
handle ca. en gang om ugen, hvilket gør det svært at killfile ham.

Han har bestemt lov til at komme med en subjektiv vurdering af filmen,
hvilket jeg mig bekendt ikke har forhindret ham i?


Morten, du har natuligvis ret. Man bør ikke svine andre folk til på usenet.
Jeg gør dog en undtagelse ved Ironi, fordi han ingen anstændighed ejer.
Sjovt, at du klandrer andre end Ironi i at kaste med mudder.
Jeg glæder mig stadig til at han holder sit løfte om at stoppe på usenet.
Det har han vist lovet tre-fire gange, uden dog at kunne holde det.

På den anden side er jeg og andre ham dybt taknemmelig. Ens eget forhold til
mennesker bliver sat i dejligt perspektiv, når man hører ham udtale sig.






-V-



Peter B. Juul (12-05-2004)
Kommentar
Fra : Peter B. Juul


Dato : 12-05-04 12:55

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> writes:

> I hvert andet indlæg - uanset emnet - kalder han andre folk for idioter,
> dumme, hjernedøde, eller hvad han ellers lige kan finde på.

Ja. Han er dum.

<running and ducking>
--
Peter B. Juul, o.-.o "I'm not ignoring any facts.
The RockBear. ((^)) I'm simply ignoring you.
I speak only 0}._.{0 Slight difference."
for myself. O/ \O -jms

-V- (12-05-2004)
Kommentar
Fra : -V-


Dato : 12-05-04 13:13

Peter B. Juul wrote:
>> I hvert andet indlæg - uanset emnet - kalder han andre folk for
>> idioter, dumme, hjernedøde, eller hvad han ellers lige kan finde på.
>
> Ja. Han er dum.
>
> <running and ducking>

Heh.

Let sleeping dogs lie.




-V-



Ironi (12-05-2004)
Kommentar
Fra : Ironi


Dato : 12-05-04 13:44

"Peter B. Juul" <p4@enzym.rnd.remove.this.part.uni-c.dk> skrev i en
meddelelse news:m2brktx3l6.fsf@enzym.rnd.uni-c.dk...
> "-V-" <Diplomaten@snotmail.com> writes:
>
> > I hvert andet indlæg - uanset emnet - kalder han andre folk for idioter,
> > dumme, hjernedøde, eller hvad han ellers lige kan finde på.
>
> Ja. Han er dum.

Måske.

> <running and ducking>

Det behøver du ikke.




Ironi (12-05-2004)
Kommentar
Fra : Ironi


Dato : 12-05-04 13:53

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse
news:40a2047d$0$278$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> Morten, du kan ikke have læst mange af Ironis indlæg, hverken i denne
eller
> andre grupper.
> I hvert andet indlæg - uanset emnet - kalder han andre folk for idioter,
> dumme, hjernedøde, eller hvad han ellers lige kan finde på.

Du overdriver nu lidt.

> Det er således ikke mig der konkluderer, at han synes at alle andre folk
er
> idioter.

Jo, det er. Det er ikke alle folk, som er idioter. Men rigtig mange opfører
sig som om, de er!

> Morten, du har natuligvis ret. Man bør ikke svine andre folk til på
usenet.
> Jeg gør dog en undtagelse ved Ironi, fordi han ingen anstændighed ejer.
> Sjovt, at du klandrer andre end Ironi i at kaste med mudder.
> Jeg glæder mig stadig til at han holder sit løfte om at stoppe på usenet.
> Det har han vist lovet tre-fire gange, uden dog at kunne holde det.

Der er ikke meget diplomat over dig i øjeblikket.

> På den anden side er jeg og andre ham dybt taknemmelig. Ens eget forhold
til
> mennesker bliver sat i dejligt perspektiv, når man hører ham udtale sig.

Jeg er da glad for, at jeg har kunnet hjælpe dig på det punkt!



Søren Nielsen (12-05-2004)
Kommentar
Fra : Søren Nielsen


Dato : 12-05-04 12:08

Morten Steen wrote:
>> Nævn mig nogle, udover The Corrs, George Michael, Michael J. Fox, og
>> dine andre evindelige kæpheste.
>
> Selvom jeg ikke er enig med Ironi (omkring Depp, i hvert fald. Han
> redder netop filmen fra at være ordinær), er dine indlæg da tåbelige
> -V-. Ironi har da lov at komme med en subjektiv vurdering af filmen,
> uden du skal konkludere at han synes alle andre er idioter.
> Lad dog manden have en holdning, og drop mudderkastningen. Lad os da
> diskutere filmen i stedet!
>
> Morten

Så prøv at se på hovedparten af "Ironi's" indlæg i dk.medier.tv,
dk.kultur.musik og dk.kultur.film, så vil du forstå, hvorfor -V- skriver som
han gør.

Søren



Jacob Andersen (12-05-2004)
Kommentar
Fra : Jacob Andersen


Dato : 12-05-04 13:12

"Søren Nielsen" <kampfordeler_gb@FJERNDETTEhotmail.com> wrote in message
news:40a2059d$0$293$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Morten Steen wrote:
> >> Nævn mig nogle, udover The Corrs, George Michael, Michael J. Fox, og
> >> dine andre evindelige kæpheste.
> >
> > Selvom jeg ikke er enig med Ironi (omkring Depp, i hvert fald. Han
> > redder netop filmen fra at være ordinær), er dine indlæg da tåbelige
> > -V-. Ironi har da lov at komme med en subjektiv vurdering af filmen,
> > uden du skal konkludere at han synes alle andre er idioter.
> > Lad dog manden have en holdning, og drop mudderkastningen. Lad os da
> > diskutere filmen i stedet!
> >
> > Morten
>
> Så prøv at se på hovedparten af "Ironi's" indlæg i dk.medier.tv,
> dk.kultur.musik og dk.kultur.film, så vil du forstå, hvorfor -V- skriver
som
> han gør.

Hvorfor kommenterer han så ikke de indlæg istedet?
Eventuelt kunne han starte et nyt emne om hvorfor Ironi er en idiot fordi
han synes alle er idioter.

/Jacob

--
"You think he didn't know the 8 points and how to end a life with a super
quickness?"
- RestInParadise



-V- (12-05-2004)
Kommentar
Fra : -V-


Dato : 12-05-04 16:44

Jacob Andersen wrote:
> Hvorfor kommenterer han så ikke de indlæg istedet?
> Eventuelt kunne han starte et nyt emne om hvorfor Ironi er en idiot
> fordi han synes alle er idioter.

Jacob, du har natuligvis ret, og jeg er glad for din udmelding.

Så synes jeg at du skal kommentere alle de indlæg Ironi kommer med, hvor han
på baggrund af nærmest hvilken som helst debat konkluderer at næsten alle
andre er idioter.
Du får nok at se til.





-V-



Jacob Andersen (12-05-2004)
Kommentar
Fra : Jacob Andersen


Dato : 12-05-04 16:55

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote in message
news:40a24636$0$265$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Jacob Andersen wrote:
> > Hvorfor kommenterer han så ikke de indlæg istedet?
> > Eventuelt kunne han starte et nyt emne om hvorfor Ironi er en idiot
> > fordi han synes alle er idioter.
>
> Jacob, du har natuligvis ret, og jeg er glad for din udmelding.
>
> Så synes jeg at du skal kommentere alle de indlæg Ironi kommer med, hvor
han
> på baggrund af nærmest hvilken som helst debat konkluderer at næsten alle
> andre er idioter.
> Du får nok at se til.

Det var et forslag til et handlingsmønster der måske kunne erstatte angreb
på tidspunkter hvor de slet ikke var berettigede. Jeg aner ikke hvem Ironi
er eller hvad han plejer at skrive. Desuden er jeg ligeglad. Et godt trick
(virker også med Bo Warming) er at lade være med at læse folks indlæg hvis
man generelt ikke kan lide deres indhold.

/Jacob

--
"You think he didn't know the 8 points and how to end a life with a super
quickness?"
- RestInParadise



Peter B. Juul (12-05-2004)
Kommentar
Fra : Peter B. Juul


Dato : 12-05-04 21:50

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> writes:

> Så synes jeg at du skal kommentere alle de indlæg Ironi kommer med, hvor han
> på baggrund af nærmest hvilken som helst debat konkluderer at næsten alle
> andre er idioter.

Ja, man må sige, at han har givet mig baghjul desangående.

--
Peter B. Juul, o.-.o "De fleste danskere i dag er vokset op med TV,
The RockBear. ((^)) og har derfor ikke længere tålmodighed til et
I speak only 0}._.{0 billedsprog produceret af og for Enterne."
for myself. O/ \O -Per Abrahamsen

-V- (12-05-2004)
Kommentar
Fra : -V-


Dato : 12-05-04 22:14

Peter B. Juul wrote:
>> Så synes jeg at du skal kommentere alle de indlæg Ironi kommer med,
>> hvor han på baggrund af nærmest hvilken som helst debat konkluderer
>> at næsten alle andre er idioter.
>
> Ja, man må sige, at han har givet mig baghjul desangående.

Ja, du kunne ikke helt følge med.
Can't blame you for not trying, though.

Det er nok også en af den slags rekorder, som man inderst inde ikke rigtigt
gider at slå.






-V-



Ironi (12-05-2004)
Kommentar
Fra : Ironi


Dato : 12-05-04 23:10

"Peter B. Juul" <p4@enzym.rnd.remove.this.part.uni-c.dk> skrev i en
meddelelse news:m28yfxv09k.fsf@enzym.rnd.uni-c.dk...
> "-V-" <Diplomaten@snotmail.com> writes:
>
> > Så synes jeg at du skal kommentere alle de indlæg Ironi kommer med, hvor
han
> > på baggrund af nærmest hvilken som helst debat konkluderer at næsten
alle
> > andre er idioter.
>
> Ja, man må sige, at han har givet mig baghjul desangående.

Jeg kan dog stadig se dig i mit bakspejl. Det må jo betyde at du faktisk er
rimelig tæt på.




Ironi (12-05-2004)
Kommentar
Fra : Ironi


Dato : 12-05-04 23:11

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse
news:40a24636$0$265$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Jacob Andersen wrote:
> > Hvorfor kommenterer han så ikke de indlæg istedet?
> > Eventuelt kunne han starte et nyt emne om hvorfor Ironi er en idiot
> > fordi han synes alle er idioter.
>
> Jacob, du har natuligvis ret, og jeg er glad for din udmelding.
>
> Så synes jeg at du skal kommentere alle de indlæg Ironi kommer med, hvor
han
> på baggrund af nærmest hvilken som helst debat konkluderer at næsten alle
> andre er idioter.
> Du får nok at se til.

Du overdriver!



Jacob Andersen (12-05-2004)
Kommentar
Fra : Jacob Andersen


Dato : 12-05-04 13:04

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote in message
news:40a16f3f$0$262$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Ironi wrote:
> > Har set denne film i dag.
> > Det er klart en komediefilm, som forsøger sig med lidt tam action.
> > Effekterne er gode, men effekter alene er ikke nok.
> > Johnny Deep spiller dårligt. Han overspiller sin rolle alt for meget
> > og at han blev nomineret til en Oscar for sin indsats, kan man jo kun
> > rynke på panden af.
> > Jeg giver filmen 3 ud af 5 sørøversejl.
>
> Det svarer vel til en 6 på en 10-skala?
> Så er de 38328 mennesker, som har givet den 7 eller mere på IMDb nok
> idioter.
>
> Faktisk er alle andre mennesker i hele verden nok idioter, i dit univers
> ihvertfald.

Hahahaahhaha. Ja det ligger jo ligefor at konkludere det. Guderne skal vide
at hvis to mennesker er uenige om kvaliteten af en film er den ene helt
sikkert idiot.

/Jacob

--
"You think he didn't know the 8 points and how to end a life with a super
quickness?"
- RestInParadise



ML-78 (12-05-2004)
Kommentar
Fra : ML-78


Dato : 12-05-04 19:58

-V- skrev:

> Det svarer vel til en 6 på en 10-skala?
> Så er de 38328 mennesker, som har givet den 7 eller mere på IMDb nok
> idioter.
>
> Faktisk er alle andre mennesker i hele verden nok idioter, i dit
univers
> ihvertfald.

Det skal du ikke tage så tungt. Folk der tror på nisser har næppe
forudsætningerne for at bedømme den slags.


ML-78



-V- (12-05-2004)
Kommentar
Fra : -V-


Dato : 12-05-04 20:10

ML-78 wrote:
> Det skal du ikke tage så tungt. Folk der tror på nisser har næppe
> forudsætningerne for at bedømme den slags.

Eh?





-V-



Martin Ohlsson (12-05-2004)
Kommentar
Fra : Martin Ohlsson


Dato : 12-05-04 06:48


"Ironi" <@> wrote in message
news:40a1692a$0$129$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Har set denne film i dag.
> Det er klart en komediefilm, som forsøger sig med lidt tam action.
> Effekterne er gode, men effekter alene er ikke nok.
> Johnny Deep spiller dårligt. Han overspiller sin rolle alt for meget og at
> han blev nomineret til en Oscar for sin indsats, kan man jo kun rynke på
> panden af.
> Man kan sammenligne det med filmen Se7en, hvor især Brad Pitts dårlige
> skuespil var med til at ødelægge filmen.
> Jeg giver filmen 3 ud af 5 sørøversejl.
> Ok historie, gode effekter men dårligt skuespil især fra Deeps side.

- Pirates of the Caribbean og Se7en, begge fremragende film.
At du ikke kan lide dem, kan jeg jo kun rynke på panden af...

Mvh. Martin



Kim Ludvigsen (12-05-2004)
Kommentar
Fra : Kim Ludvigsen


Dato : 12-05-04 06:52

Ironi wrote:
>
> Har set denne film i dag.
> Det er klart en komediefilm, som forsøger sig med lidt tam action.
> Effekterne er gode, men effekter alene er ikke nok.
> Johnny Deep spiller dårligt. Han overspiller sin rolle alt for meget og at
> han blev nomineret til en Oscar for sin indsats, kan man jo kun rynke på
> panden af.

Splitte mine bramsejl, du har helt misforstået filmen. Det er netop
Depps overspil, der redder filmen, uden havde det blot været en ordinær
og kedelig piratfilm tilsat lidt computereffekter. De fleste
filmanmeldelser, jeg har læst, har forøvrigt haft samme mening, og
Oscar-academiet åbenbart ligeså.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Lars Hoffmann (12-05-2004)
Kommentar
Fra : Lars Hoffmann


Dato : 12-05-04 22:39

Kim Ludvigsen escribió / skrev

> Splitte mine bramsejl, du har helt misforstået filmen. Det er
> netop Depps overspil, der redder filmen, uden havde det blot været
> en ordinær og kedelig piratfilm tilsat lidt computereffekter.

Det er jo ikke kun Johnny Depp der overspiller på denne herlige m`de,
Jeffrey Rush kan fint følge med som modpart. f.eks i scenen hvor hans
rådne gebis kommer helt op i kameraet mens han brummer "agreed". Det er
sgu da dejligt!

--
Publica fotos de tu Cine en Casa en
http://www.intercambiodvd.com/CineEnCasa

Niels Søndergaard (12-05-2004)
Kommentar
Fra : Niels Søndergaard


Dato : 12-05-04 08:46

On Wed, 12 May 2004 02:00:16 +0200, "Ironi" <@> wrote:

>Johnny Deep spiller dårligt. Han overspiller sin rolle alt for meget og at
>han blev nomineret til en Oscar for sin indsats, kan man jo kun rynke på
>panden af.

Tænk, at jeg skulle være enig med dig! Jeg syntes også, at Depp
spiller dårligt i denne film og fatter slet ikke al den ros til ham.
Næ, Cutthroat Island er stadig den bedste sørøverfilm, der nogensinde
er lavet.

Jeg genså i øvrigt Per Vadmands yndlingsfilm, "Den knaldrøde pirat"
forleden. Den var god engang, men holder desværre ikke mange meter i
dag.

>Man kan sammenligne det med filmen Se7en, hvor især Brad Pitts dårlige
>skuespil var med til at ødelægge filmen.

Nu stopper du!


Mvh
Niels Søndergaard

Kim2000 (12-05-2004)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 12-05-04 09:59

> Johnny Deep spiller dårligt. Han overspiller sin rolle alt for meget og at
> han blev nomineret til en Oscar for sin indsats, kan man jo kun rynke på
> panden af.

Det er sjældent jeg har været så meget uenig med en "anmeldelse", Deep synes
jeg er pragtfuld, og spiller sin måske bedste rolle i årvis. Jeg og alle
andre i briografen og senere hjemme foran dvd'en skreg af grin og var godt
underholdt. Jeg ville klart være oppe omkring de 5 sørøversejl. Så vi ska'
vist ikk se film sammen


> Man kan sammenligne det med filmen Se7en, hvor især Brad Pitts dårlige
> skuespil var med til at ødelægge filmen.

Nej, det skal vi ikke, altså det med at se film sammen

mvh
Kim



vadmand (12-05-2004)
Kommentar
Fra : vadmand


Dato : 12-05-04 11:15


"Kim2000" <kim2000@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:40a1e754$0$266$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> > Johnny Deep spiller dårligt. Han overspiller sin rolle alt for meget og
at
> > han blev nomineret til en Oscar for sin indsats, kan man jo kun rynke på
> > panden af.
>
> Det er sjældent jeg har været så meget uenig med en "anmeldelse", Deep
synes
> jeg er pragtfuld, og spiller sin måske bedste rolle i årvis. Jeg og alle
> andre i briografen og senere hjemme foran dvd'en skreg af grin og var godt
> underholdt. Jeg ville klart være oppe omkring de 5 sørøversejl. Så vi
ska'
> vist ikk se film sammen
>
>
> > Man kan sammenligne det med filmen Se7en, hvor især Brad Pitts dårlige
> > skuespil var med til at ødelægge filmen.
>
> Nej, det skal vi ikke, altså det med at se film sammen
>
Er jeg virkelig alene om at synes, at historien i "Pirates..." er dårligt
skruet sammen med alt for mange gentagelser? De bliver fanget, slipper fri,
bliver fanget, slipper fri, bliver fanget - find selv på mere...

Per V.



David Rasmussen (12-05-2004)
Kommentar
Fra : David Rasmussen


Dato : 12-05-04 11:21

vadmand wrote:
>
> Er jeg virkelig alene om at synes, at historien i "Pirates..." er dårligt
> skruet sammen med alt for mange gentagelser? De bliver fanget, slipper fri,
> bliver fanget, slipper fri, bliver fanget - find selv på mere...
>

Jeg er ikke utilbøjelig til at være enig :)

Men jeg fokuserede ikke så meget på det, da jeg så den. Jeg var bare
godt underholdt. Men jeg vil gerne se den igen, og så træder den slags
mangler nok frem.

/David

vadmand (12-05-2004)
Kommentar
Fra : vadmand


Dato : 12-05-04 13:49


"David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> skrev i en meddelelse
news:40a1fa7e$0$162$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> vadmand wrote:
> >
> > Er jeg virkelig alene om at synes, at historien i "Pirates..." er
dårligt
> > skruet sammen med alt for mange gentagelser? De bliver fanget, slipper
fri,
> > bliver fanget, slipper fri, bliver fanget - find selv på mere...
> >
>
> Jeg er ikke utilbøjelig til at være enig :)
>
> Men jeg fokuserede ikke så meget på det, da jeg så den. Jeg var bare
> godt underholdt. Men jeg vil gerne se den igen, og så træder den slags
> mangler nok frem.
>
Jeg syntes også, filmen var umiddelbart flot og underholdende, omend som
sagt tynd i historien.

men scenen, hvor Brad Pitt første gang ankommer til fortet på et synkende
skib var genial.

Per V.



David Rasmussen (12-05-2004)
Kommentar
Fra : David Rasmussen


Dato : 12-05-04 13:56

vadmand wrote:
>
> men scenen, hvor Brad Pitt første gang ankommer til fortet på et synkende
> skib var genial.
>

Du mener Johnny Depp :)
Men ja!

/David

vadmand (12-05-2004)
Kommentar
Fra : vadmand


Dato : 12-05-04 14:56


"David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> skrev i en meddelelse
news:40a21ecc$0$181$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> vadmand wrote:
> >
> > men scenen, hvor Brad Pitt første gang ankommer til fortet på et
synkende
> > skib var genial.
> >
>
> Du mener Johnny Depp :)
> Men ja!
>
De to blander JEG altid sammen - samme underligt ufærdige drengeflødefjæs.

Per V.



David Rasmussen (12-05-2004)
Kommentar
Fra : David Rasmussen


Dato : 12-05-04 15:19

vadmand wrote:
>
> De to blander JEG altid sammen - samme underligt ufærdige drengeflødefjæs.
>

Tøserne er i hvert fald cirka lige vilde med begge to :)
Jeg kan nu også meget godt li' dem.

/David

vadmand (12-05-2004)
Kommentar
Fra : vadmand


Dato : 12-05-04 15:42


"David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> skrev i en meddelelse
news:40a2325c$0$155$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> vadmand wrote:
> >
> > De to blander JEG altid sammen - samme underligt ufærdige
drengeflødefjæs.
> >
>
> Tøserne er i hvert fald cirka lige vilde med begge to :)
> Jeg kan nu også meget godt li' dem.
>
Jeg udtaltemig også kun om deres udseende - har set begge i gode (såvel som
dårlige) film.

Per V.



Niels Søndergaard (12-05-2004)
Kommentar
Fra : Niels Søndergaard


Dato : 12-05-04 15:43

On Wed, 12 May 2004 15:55:34 +0200, "vadmand"
<perve@(fjerndette)post.tele.dk> wrote:

>
>"David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> skrev i en meddelelse
>news:40a21ecc$0$181$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> vadmand wrote:
>> >
>> > men scenen, hvor Brad Pitt første gang ankommer til fortet på et
>synkende
>> > skib var genial.
>> >
>>
>> Du mener Johnny Depp :)
>> Men ja!
>>
>De to blander JEG altid sammen - samme underligt ufærdige drengeflødefjæs.

Det fatter jeg ikke. Depp er mørk med mørke øjne, Brad Pitt er blond
med blå øjne. De er som nat og dag.


Mvh
Niels Søndergaard

vadmand (12-05-2004)
Kommentar
Fra : vadmand


Dato : 12-05-04 16:10


"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> skrev i en meddelelse
news:rtd4a01a931vk5t68nsr1qta3ft5ubjui1@4ax.com...
> On Wed, 12 May 2004 15:55:34 +0200, "vadmand"
> <perve@(fjerndette)post.tele.dk> wrote:
>
> >
> >"David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> skrev i en meddelelse
> >news:40a21ecc$0$181$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> >> vadmand wrote:
> >> >
> >> > men scenen, hvor Brad Pitt første gang ankommer til fortet på et
> >synkende
> >> > skib var genial.
> >> >
> >>
> >> Du mener Johnny Depp :)
> >> Men ja!
> >>
> >De to blander JEG altid sammen - samme underligt ufærdige
drengeflødefjæs.
>
> Det fatter jeg ikke. Depp er mørk med mørke øjne, Brad Pitt er blond
> med blå øjne. De er som nat og dag.
>
Det ved jeg godt. Jeg kan bare aldrig huske, hvem der er hvem.

Per V.



Niels Søndergaard (12-05-2004)
Kommentar
Fra : Niels Søndergaard


Dato : 12-05-04 16:55

On Wed, 12 May 2004 17:10:14 +0200, "vadmand"
<perve@(fjerndette)post.tele.dk> wrote:

>>> Det fatter jeg ikke. Depp er mørk med mørke øjne, Brad Pitt er blond
>> med blå øjne. De er som nat og dag.
>>
>Det ved jeg godt. Jeg kan bare aldrig huske, hvem der er hvem.

Du mener ligesom med Thor og Loke i Valhalla?


Mvh
Niels Søndergaard

Peter B. Juul (12-05-2004)
Kommentar
Fra : Peter B. Juul


Dato : 12-05-04 21:50

Niels Søndergaard <ns@post.cybercitypunktumdk> writes:

> Du mener ligesom med Thor og Loke i Valhalla?

Pøh, det er da nemt nok. Loke er ham, der er gift med Freja.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Første bind i Sandman-serien er noget af det
The RockBear. ((^)) bedste der er udgivet i tegneseriemediet
I speak only 0}._.{0 nogensinde. Det er også det svageste
for myself. O/ \O bind i serien." -Per Abrahamsen

vadmand (12-05-2004)
Kommentar
Fra : vadmand


Dato : 12-05-04 22:39


"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> skrev i en meddelelse
news:46i4a0p317ct7silun6qtsd68ol4lpdd9s@4ax.com...
> On Wed, 12 May 2004 17:10:14 +0200, "vadmand"
> <perve@(fjerndette)post.tele.dk> wrote:
>
> >>> Det fatter jeg ikke. Depp er mørk med mørke øjne, Brad Pitt er blond
> >> med blå øjne. De er som nat og dag.
> >>
> >Det ved jeg godt. Jeg kan bare aldrig huske, hvem der er hvem.
>
> Du mener ligesom med Thor og Loke i Valhalla?
>
Nej, snarere som Dupond og Dupont i Tintin

Per V.



David Rasmussen (12-05-2004)
Kommentar
Fra : David Rasmussen


Dato : 12-05-04 23:04

vadmand wrote:
>
> Nej, snarere som Dupond og Dupont i Tintin
>

LOL!!!!!!

Jeg forestillede mig lige Brad Pitt og Johnny Depp som Dupond og
Dupont.....

/David

Rune Zedeler (15-05-2004)
Kommentar
Fra : Rune Zedeler


Dato : 15-05-04 18:56

vadmand wrote:

> Nej, snarere som Dupond og Dupont i Tintin

Dupond er ham, hvor overskægget peger nedad, så det former et D, der
ligger ned.
Dupont er ham, hvor overskægget peger opad, så det former toppen af et
skrevet T.

-Rune


Kim Ludvigsen (15-05-2004)
Kommentar
Fra : Kim Ludvigsen


Dato : 15-05-04 19:16

Rune Zedeler wrote:
>
> vadmand wrote:
>
> > Nej, snarere som Dupond og Dupont i Tintin
>
> Dupond er ham, hvor overskægget peger nedad, så det former et D, der
> ligger ned.
> Dupont er ham, hvor overskægget peger opad, så det former toppen af et
> skrevet T.

Det er lettere, når man skal skrive deres navne, der skal man bare
huske, at Dupont er med t som i detektiv.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Rune Zedeler (15-05-2004)
Kommentar
Fra : Rune Zedeler


Dato : 15-05-04 19:22

Kim Ludvigsen wrote:

> Det er lettere, når man skal skrive deres navne, der skal man bare
> huske, at Dupont er med t som i detektiv.

Oh, ja, og Dupond er med d som i detektiv. Smart!

-Rune



Karina Nielsen (12-05-2004)
Kommentar
Fra : Karina Nielsen


Dato : 12-05-04 21:00


"vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:40a22cd8$0$496$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
> "David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> skrev i en meddelelse
> news:40a21ecc$0$181$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> > vadmand wrote:
> > >
> > > men scenen, hvor Brad Pitt første gang ankommer til fortet på et
> synkende
> > > skib var genial.
> > >
> >
> > Du mener Johnny Depp :)
> > Men ja!
> >
> De to blander JEG altid sammen - samme underligt ufærdige drengeflødefjæs.
>
> Per V.
>
>
Der er jeg uenig, men selvfølgelig, jeg er jo også en en tøs;) Men de 2 kan
virkelig finde ud af deres job. De har i det mindste ikke et drengefjæs som
Leonardo..... Depp er nu den bedste af de 3...... Men var Depp ikke bare en
meget smule oversmiket i den film, eller er det bare mig?

Karina



Heidi (13-05-2004)
Kommentar
Fra : Heidi


Dato : 13-05-04 06:32

Karina Nielsen wrote:

>Men
> var Depp ikke bare en meget smule oversmiket i den film, eller er det
> bare mig?

Jo han var - men han ku' bære det, ku' han!!

--
Mvh. Heidi
Svar i gruppen og IKKE pr. mail!!!
"Time is fun when you're having flies" - Kermit


Niels Søndergaard (12-05-2004)
Kommentar
Fra : Niels Søndergaard


Dato : 12-05-04 12:53

On Wed, 12 May 2004 12:14:33 +0200, "vadmand"
<perve@(fjerndette)post.tele.dk> wrote:

>Er jeg virkelig alene om at synes, at historien i "Pirates..." er dårligt
>skruet sammen med alt for mange gentagelser? De bliver fanget, slipper fri,
>bliver fanget, slipper fri, bliver fanget - find selv på mere...

Nej, jeg er nogenlunde enig med dig. Og det overnaturlige islæt hører
altså ikke hjemme i en piratfilm. Den kan sagtens gøres spændende - og
langt mere troværdig - uden.

Og så spiller Depp som en brækket arm i den film. I det hele taget er
han en groft overvurderet frikadelle.


Mvh
Niels Søndergaard

Jacob Andersen (12-05-2004)
Kommentar
Fra : Jacob Andersen


Dato : 12-05-04 13:16

"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> wrote in message
news:9u34a0dlko86mhsdlbpldfqaqububdcgnh@4ax.com...
> On Wed, 12 May 2004 12:14:33 +0200, "vadmand"
> <perve@(fjerndette)post.tele.dk> wrote:
>
> >Er jeg virkelig alene om at synes, at historien i "Pirates..." er dårligt
> >skruet sammen med alt for mange gentagelser? De bliver fanget, slipper
fri,
> >bliver fanget, slipper fri, bliver fanget - find selv på mere...
>
> Nej, jeg er nogenlunde enig med dig. Og det overnaturlige islæt hører
> altså ikke hjemme i en piratfilm. Den kan sagtens gøres spændende - og
> langt mere troværdig - uden.

Aarj, det ved jeg nu ikke. Spøgelsesskibe og sådan passer vel udmærket ind i
et pirattema synes jeg.

/Jacob

--
"You think he didn't know the 8 points and how to end a life with a super
quickness?"
- RestInParadise



Peter Brodersen (12-05-2004)
Kommentar
Fra : Peter Brodersen


Dato : 12-05-04 14:47

On Wed, 12 May 2004 14:15:43 +0200, "Jacob Andersen" <duk@glem.det>
wrote:

>Aarj, det ved jeg nu ikke. Spøgelsesskibe og sådan passer vel udmærket ind i
>et pirattema synes jeg.

Man sku' nok ha' spillet Monkey Island...

--
- Peter Brodersen

Ugens sprogtip: "Der er et yndigt land" (og ikke "Det er et yndigt land")

Jacob Andersen (12-05-2004)
Kommentar
Fra : Jacob Andersen


Dato : 12-05-04 16:39

"Peter Brodersen" <usenet@ter.dk> wrote in message
news:c7t9sb$a8t$1@dknews.tiscali.dk...
> On Wed, 12 May 2004 14:15:43 +0200, "Jacob Andersen" <duk@glem.det>
> wrote:
>
> >Aarj, det ved jeg nu ikke. Spøgelsesskibe og sådan passer vel udmærket
ind i
> >et pirattema synes jeg.
>
> Man sku' nok ha' spillet Monkey Island...

Det gjorde jeg dælme også... meget.

/Jacob

--
"You think he didn't know the 8 points and how to end a life with a super
quickness?"
- RestInParadise



J (13-05-2004)
Kommentar
Fra : J


Dato : 13-05-04 21:36


"Peter Brodersen" <usenet@ter.dk> skrev i en meddelelse
news:c7t9sb$a8t$1@dknews.tiscali.dk...

>
> Ugens sprogtip: "Der er et yndigt land" (og ikke "Det er et yndigt land")


Ugens tip: Syvdages-uger



Jan Richardy (12-05-2004)
Kommentar
Fra : Jan Richardy


Dato : 12-05-04 16:27

"Ironi" <@> skrev i en meddelelse
news:40a1692a$0$129$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Man kan sammenligne det med filmen Se7en, hvor især Brad Pitts dårlige
> skuespil var med til at ødelægge filmen.

I don't like you!

--

Mvh. - JanR - http://www.richardy.dk
"My full name is Bender Bending Rodriquez."



Ironi (12-05-2004)
Kommentar
Fra : Ironi


Dato : 12-05-04 23:15

"Jan Richardy" <janrichardy@FJERNtele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
news:6nroc.1608$I74.773@news.get2net.dk...
> "Ironi" <@> skrev i en meddelelse
> news:40a1692a$0$129$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > Man kan sammenligne det med filmen Se7en, hvor især Brad Pitts dårlige
> > skuespil var med til at ødelægge filmen.
>
> I don't like you!

Det er du ikke ene om ikke at kunne!




Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177577
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6409070
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste