Nys og lugt
Fra : Heidi

Dato : 11-05-04 21:19

Ja det er en lidt spøjs ting, men nogle gange når kæresten nyser (og der
bliver virkelig nyst igennem!), så kommer der bagefter en lugt, nærmest
lidt en kvalm blomsterlugt - ved ikke hvordan jeg ellers skal beskrive
det.
Det kommer jo nok et eller andet sted fra hans luftveje, men er der
nogen der har oplevet det samme, og har en forklaring? Ikke fordi det er
generende, men jeg har aldrig været ude for det før, så det kunne da
være sjovt at vide om han er unik på det punkt (og nej, det er ikke
noget vi fantaserer os til - selv hans søn på 6 har bemærket det...)

--
Mvh. Heidi
Svar i gruppen og IKKE pr. mail!!!

Fra : Jette

Dato : 11-05-04 22:47

Heidi <xNOSPAMx@fjomp.com> wrote:

> [...]
> da være sjovt at vide om han er unik på det punkt (og nej, det er
> ikke noget vi fantaserer os til - selv hans søn på 6 har bemærket

Jeg nyser en del og har altid gjort det. Med jævne mellemrum oplever jeg
noget svarende til det du beskriver ovenfor. Nogen logisk forklaring kan jeg
ikke give dig, da jeg indtil jeg læste dit indlæg ikke har hæftet mig særlig
ved det.

Mvh Jette

Fra : Uffe Ravn

Dato : 11-05-04 23:11

"Heidi" <xNOSPAMx@fjomp.com> skrev

> [...]
> bliver virkelig nyst igennem!), så kommer der bagefter en lugt, nærmest
> lidt en kvalm blomsterlugt - ved ikke hvordan jeg ellers skal beskrive

Jeg kender nogle stykker der luger lidt af fyr/gran når de rigtig "får
luftet ud" nogle af dem gør det hele tiden.

Mvh.