3 i en røgegrill fra Jem & fix
Fra : Niels Peter Nielsen

Dato : 10-05-04 16:34

Hej.
Er denne grill til noget i forhold til prisen?
Kan en sådan grill også bruges til normal grillning?.
MVH
Niels Peter

Fra : Mark Schiller

Dato : 10-05-04 20:16

Mon, 10 May 2004 17:33:43 +0200, berigede "Niels Peter Nielsen"
<npn@tv.dk.fjerndette> dk.fritid.hus-og-have med:

>Er denne grill til noget i forhold til prisen?

Aner det ikke endnu - fik min i lørdags, godt nok ikke fra Jem og Fix,
så jeg har kun lige fået brændt den af i dag

Husk, hvis du skal røge, så skal du også have et røgesæt til 200 dask
- du kan også "opfinde" noget selv, det har jeg i hvert fald til sinde
at gøre

>Kan en sådan grill også bruges til normal grillning?.

Yeps - dog er der ikke de store reguleringsmuligheder, man skal vist
blot huske, at hvis man skal røge så skal kullene være i bunden og
hvis man skal grille, så skal kullene være i midten - men det er kun
et gæt

Jeg skal primært bruge den som røgeovn og som "Grill 2" til brød og
lidt pølser

God fornøjelse

/Mark