Plante kasser!
Fra : Ann Nielsen

Dato : 07-05-04 12:04

Hej alle sammen.

Forleden fik jeg et blad ind ad døren, hvor jeg fandt nogle plante kasser i
træ. Det ville være genialt til min mini have hvor der kun er små træer og
græs, og jeg vil så gerne have blomster i min have. Nu har jeg desværre
fået smidt bladet væk, hvor der stod de kunne købes. Er der nogen her der
har erfaring med plantekasser i træ? Og har I "faldet" over dem i jeres
plantecenter? Jeg syntes nemlig ikke at jeg har "stødt" på de plantekasser
før, men vil så gerne finde dem.

Jeg håber at I kan hjælpe mig,

På forhånd tak,

Ann Nielsen

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 07-05-04 17:17

"Ann Nielsen" <annn@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Forleden fik jeg et blad ind ad døren, hvor jeg fandt nogle plante kasser
> træ.

Det kan være Maxiflex-kasserne du har set?
http://www.pindstrup.com/dk/hobbymaxiflex.html
http://www.pindstrup.dk/havetips/tipsmaxiflex.html

Mvh. Lisbeth

Fra : Ann Nielsen

Dato : 07-05-04 19:46

Ja det var dem. Tusinde tak for hjælpen :)

Kan man købe dem i de fleste havecentre? Jeg syntes nemlig ikke at jeg har
fået øje på dem før ...

Mvh.

Ann

Fra : Dorte Sahl

Dato : 08-05-04 13:40

> [...]
> plantecenter? Jeg syntes nemlig ikke at jeg har "stødt" på de plantekasser

Hej Ann
Jeg har lige set i det nye Bilka-blad at de har Maxiflex-kasserne i næste
uge...
Mvh Dorte

Fra : Ann Nielsen

Dato : 08-05-04 13:47

Tusinde tak.. så skal jeg i Bilka :)

Fra : Ann Nielsen

Dato : 10-05-04 21:23

Efter en tur i Bilka havde de dem selvfølgelig UDSOLGT! De havde sat dem
frem igår søndag, selvom "tilbuddene" galdt fra idag.... Typisk Bilka! øv øv
og atter øv

Fra : Poul Christensen

Dato : 10-05-04 22:12

> Efter en tur i Bilka havde de dem selvfølgelig UDSOLGT! De havde sat
> dem frem igår søndag, selvom "tilbuddene" galdt fra idag.... Typisk
> Bilka! øv øv og atter øv

På mit Bilka-katalog står der, at tilbuddene i havecentret gælder fra
søndag den 9. maj.

Et lille hjertesuk.....Hvis du skriver dit indlæg under den tekst du
kommenterer, bliver det meget lettere at læse og forstå indlægget.

Poul C
poulchr03@ofir .dk