gammel brun inder dør søges
Fra : Ukendt

Dato : 05-05-04 21:30

hej Alle,

jeg er ved at bygge et hus om og der med lave enden af stuen om til kontor,
og til det skal jeg bruge en dør, men for den passer til de andre døre i
huset skal det helst være en almindelig gammel brun inder dør magen til dem
der er i de fleste huse, så hvis du har sådanne en ligende så sig til.

--
for at svare direkte send til mrnews(snabel-A)tiscali.dk
erstat "(snabel-A)" med "@"

Med Venlig Hilsen
Morten Dall Darmer

Fra : Niels

Dato : 06-05-04 07:25

"Morten Dall" <mrnews(snabel-A)tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
dem
> der er i de fleste huse, så hvis du har sådanne en ligende så sig til.

Jeg har da aldrig vidst at almindelige gamle brune indere dør i de fleste
huse.

Undskyld - det var ikke pænt, men jeg kunne simpelthen ikke lade være.
)))

Mvh Niels

Fra : Peter C.

Dato : 06-05-04 10:16

> Jeg har da aldrig vidst at almindelige gamle brune indere dør i de fleste
> huse.
>
> Undskyld - det var ikke pænt, men jeg kunne simpelthen ikke lade være.
> )))

(OK...så kan jeg heller ikke )

Jeg ved ikke om det er pænt, da det er formuleret så mystisk, at det i
bedste fald ikke giver nogen mening !

....hehe...

MVH Peter C:\

Fra : Peter C.

Dato : 06-05-04 10:22

"Peter C." <pc@FJERNDETTEtping.dk> skrev i en meddelelse

> (OK...så kan jeg heller ikke )
>
> Jeg ved ikke om det er pænt, da det er formuleret så mystisk, at det i
> bedste fald ikke giver nogen mening !
>
> ...hehe...

Dummeslag til mig......NU faldt 10-øren

MVH Peter C:\

Fra : Morten DH

Dato : 06-05-04 09:58

> [...]
dem
> der er i de fleste huse, så hvis du har sådanne en ligende så sig til.

Snakker du om en fyldningsdør (med udskæringer) eller tænker du på en
almindelig helt glat dør?

Fra : Ukendt

Dato : 06-05-04 22:50

Morten DH wrote:
> Snakker du om en fyldningsdør (med udskæringer) eller tænker du på en
> almindelig helt glat dør?

alm. helt glate

Fra : Peter C.

Dato : 06-05-04 10:20

> [...]
dem
> der er i de fleste huse, så hvis du har sådanne en ligende så sig til.

Kunne du ikke lægge et billede i dk.binær af den type dør du søger ?

Jeg har en dør liggende...og den er brun, men om den kan bruges er jo ikk´
til at sige ?

MVH Peter C:\

P.S. Dit indlæg skulle vist egentlig ha´ været i markedsgruppen, så jeg har
futtet til den.

Fra : Jakob

Dato : 07-05-04 08:19

Har du prøvet på www.genbyg.dk