Tyske hjemmesider for byggemarkeder?
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 05-05-04 10:57

Er der nogen der kender til nogen tyske hjemmesider for byggemarkeder
dernede? Jeg vil gerne finde ud af om der er penge at spare på at købe et
drivhus dernede fremfor herhjemme.

På forhånd tak.

--
MVH Thomas
http://www.jogt.com - live webcam

Fra : Emil

Dato : 05-05-04 12:18

".°o.O Thomas O.o°." skrev:

>Er der nogen der kender til nogen tyske hjemmesider for byggemarkeder
>dernede? Jeg vil gerne finde ud af om der er penge at spare på at købe et
>drivhus dernede fremfor herhjemme.

Du kan prøve at kigge aktuelle tilbud på
http://www.bauhaus-ag.de/
(Der er dog ikke drivhuse på tilbud lige nu).

Der kan du bestille deres cm-tykke katalog som sendes med posten
(gratis). Så kan du få et indtryk af de tyske priser.
Der er dog kun 2 sider med drivhuse. Skal jeg scanne dem og sende
til dig eller i news:dk.binær ?

Deres drivhuse (Gewächshaus) er ikke med glas men med
stegdoppelplatte.

Kristall serien:
8,3 m2 koster 729,- euro, sokkel 159,- euro.
10 m2 koster 839,- euro, sokkel 179,- euro.

Basic serien:
6 m2 299,- euro, sokkel 119,- euro
4,5 m2 349,- euro, sokkel 99,- euro

En automatisk vinduesåbner koster 40,- euro

m.v.h. Emil

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 05-05-04 14:30

Du må meget gerne sende dem til mig på drivhus@jogt.com

> Deres drivhuse (Gewächshaus) er ikke med glas men med
> stegdoppelplatte.

Går ud fra det er plastvinduer? Det er også det jeg helst vil have

Takker for hjælpen.

Fra : Emil

Dato : 06-05-04 01:26

".°o.O Thomas O.o°." skrev:

>Du må meget gerne sende dem til mig

Det har jeg så forsøgt. Jeg bøvler lidt med et nyt mailprogram
(Pegasus), så måske går der noget galt.

Jeg har også kastet de to sider på dk.binaer under
(De fylder under 200 Kb tilsammen).

Så det skulle være med både livrem og seler.
Hvis noget går galt, vil det hjælpe mig at vide det.

Du ønskes god fornøjelse med projektet.

m.v.h. Emil

Fra : Aksel

Dato : 05-05-04 20:10

".°o.O Thomas O.o°." <flash4 it.invalid> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kender til nogen tyske hjemmesider for byggemarkeder
> dernede? Jeg vil gerne finde ud af om der er penge at spare på at købe et
> [...]

http://www.maxbahr.de

http://www.praktiker.de

http://www.bauhaus-ag.de/

Dissse tre har afdeking i Flensborg nær Fördepark, der ligger et mere på vej
ind fra motorvejen til Fördepark.

http://www.bau-markt.de/ Portal med mange links

Hilsen Aksel

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 05-05-04 20:25

"Aksel" <akselj@newmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> http://www.praktiker.de
>
> http://www.bauhaus-ag.de/
>
> Dissse tre har afdeking i Flensborg nær Fördepark, der ligger et mere på

Takker og bukker.