Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
opdatering af Kodak DC4800
Fra : goofy

Dato : 03-05-04 18:04

Hej ng

Er der nogen der ved noget om dette emne?
Jeg har prøvet at opdatere men det mislykkes hver gang.
Har dl. filen dd0950, så skulle opdatere direkte i kameraet,
altså uden brug af memory kort, det går også fint indtil
fejlmeldingen som lyder sådan ca: Indset memory card into camera
and confirm
Kortet er isat og der er ingen steder jeg kan " confirm"
Al hjælp modtages med tak

Steen Vinbæk

Fra : Exit

Dato : 03-05-04 19:56

Jeg mene at have læst mig til at det ikke kan (har kunne) gøres fra windows
xp

Fra : goofy

Dato : 03-05-04 20:30

Hejsa

Takke for svaret
> Jeg mene at have læst mig til at det ikke kan (har kunne) gøres
fra windows
> xp

Hvis jeg så kommer i nærheden af en win 2000 kan det så eller
skal det være win98?

Steeen

Fra : Mic Holm

Dato : 03-05-04 21:14

Er der ikke noget af det her der virker?

http://www.kodak.com/global/en/service/downloads/dln_ekn.jhtml?ekn=EKN006609

--M