Veet!
Fra : Bøllebob

Dato : 03-05-04 11:36

Er jeg den eneste der ikke kan læse "syreskade" og "hvad gør jeg hvis skaden
er sket" i Veets indlægningsseddel?

Jeg har fået rødme og svie pga. ætset hud - og, hvad så nu?! Så ophører
ansvaret?!

- Er skaderne farlige?
- Bør de behandles?
- Skal jeg søge læge?

Jeg har skrevet en mail til Veet i morges, men de har endnu ikke reageret!
Jeg har forsøgt at hente information om hvordan jeg selv kan behandle de
skader jeg har fået af produktet. Men, nej! Jeg kan ikke finde noget som
helst på deres hjemmeside og ej heller andre steder på nettet. Er der nogen
der har nogle gode råd mht. en god creme eller lignende?

Det er ikke særlig meget hud der er ramt, men det svier, væsker og gør ondt.
Skal jeg helst konsultere en hudlæge? Gud ve' om Veet vil stå til ansvar for
de skader deres produkt har påført mig? Jeg skulle sgu' sende dem regningen
på det jeg må købe for at behandle mine skader, efter at have anvendt deres
produkt!

Jeg ved godt at jeg ikke må indtage benzin for det er giftigt. Ej, heller
tører jeg hunden i mikroovnen, for så tager dyret nok skade. Men, når jeg
køber et plejeprodukt, så forventer jeg ikke at blive midlertidig skamferet.

/Brian

Fra : Steen

Dato : 03-05-04 20:13

"Bøllebob" <Just@me.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
skaden
> er sket" i Veets indlægningsseddel?
>
> Jeg har fået rødme og svie pga. ætset hud - og, hvad så nu?! Så ophører

Du bør naturligvis søge læge hurtigst muligt og formentlig have en
henvisning til en hudlæge.

Steen

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 03-05-04 20:54

Mine skader gik hurtigt over, da jeg skyllede stadset af med det samme det
sved. Derefter gik jeg i tilbage til Matas og forlangte og fik pengene
tilbage.

--
Venlig hilsen
Birgitte Abkjær

OBS: Fjern dyret fra min e-mailadresse
ved direkte henvendelse!

Fra : Bøllebob

Dato : 04-05-04 13:37

> [...]
> tører jeg hunden i mikroovnen, for så tager dyret nok skade. Men, når jeg
> køber et plejeprodukt, så forventer jeg ikke at blive midlertidig

De har stadigvæk ikke svaret min mail! Det er simpelthen for dårligt. De
sælger et produkt som kan give skader. De oplyser ikke noget om dette. Ej,
heller hvordan man skal behandle sine skader. Og, når man så henvender sig
til dem, så ignorerer de blot en. De tager åbentbart ikke deres ansvar som
producent alvorligt.

/Brian

Fra : Kim2000

Dato : 04-05-04 16:05

> [...]
> til dem, så ignorerer de blot en. De tager åbentbart ikke deres ansvar som

Det er da ikke noget nyt, en pige fik æstet huden væk på underbenene, der
nægtede de også ethvert kendskab, da det kom i tv prøvede man at spise hende
af med 8-9000 i erstatning, selvom operationerne alene naturligvis vil løbe
op i mange gange mere. men på den anden side, når huden er æstet væk er der
jo heller ikke hår, dermed har produktet virket. Utroligt man kan få lov til
at sende det stads på markedet.

Du vil næppe høre fra dem, men du kan jo skrive et læserbrev til en avis
eller to, så skal de nok reagere. Og ellers er det om at advare alle i din
omgangskreds.

Kim

Fra : Bøllebob

Dato : 05-05-04 07:43

"Kim2000" <kim2000@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> eller to, så skal de nok reagere. Og ellers er det om at advare alle i din

Tror heller ikke jeg hører fra dem! Det er for dårligt, at man som producent
tier problemerne ihjel. Det får de jo intet ud af! Det er at fralægge sig al
ansvar!

/Brian

Fra : arc@na

Dato : 05-05-04 09:45

"Bøllebob" <Just@me.dk> wrote in

> Tror heller ikke jeg hører fra dem! Det er for dårligt, at man som
> producent tier problemerne ihjel. Det får de jo intet ud af! Det er at
> fralægge sig al ansvar!

Ryk dem for et svar, med oplysning om, at du vil klage til Forbrugernævnet
med henblik på erstatning, vedhæft den oprindelige meddelelse som
dokumentation, og send mailen CC til Ekstra Bladet (debat@ekstrabladet.dk)
og Sundhedsministeren (im@im.dk)- så skal du bare se løjer. Det ville jeg
have gjort i dit sted.

--
Vegetarians eat vegetables. Beware of humanitarians!
Med venlig hilsen

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 04-05-04 21:21

> Jeg har fået rødme og svie pga. ætset hud -

Og det står i hvert fald på indlægssedlen - at man skal prøve på et lille
stykke hud først, og at man skal være særlig forsigtig hvis man har sart
hud - evt korte behandlingstiden ned. Man skal omgående skylle med lunken
vand, hvis det begynder at klø eller svi.

Jeg ville vaske det med sæbe, og så komme en gang mild creme på. Når det er
tørret op, så smør med et meget tyndt lag Helsosan.

Mvh Maria

Fra : Bøllebob

Dato : 05-05-04 07:42

> [...]
er
> tørret op, så smør med et meget tyndt lag Helsosan.

Selv om der står at man skal prøve et lille stykke hud først, så skal deres
produkt jo stadigvæk være sikkert at anvende! Det samme gælder hårfarve
..Producenten er stadigvæk ansvarlig for det de producerer. Man kan jo ikke
sælge en bil, hvor der i manualen til bilen står, at man skal huske at teste
bremsen hverdag, inden du begynder at køre i den. Eller står gerne 2m fra de
fjernsyn inden du tænder det pga. brandfare. Det skal være sikkert at
anvende.

Yderligere mærkede jeg intet til de faresignaler de skriver om på deres
indlægningsseddel!

Det er for dårligt, at de ikke advarer om ætseskader. Der er også for
dårligt, at de intet skriver om hvad man skal gøre, hvis skaden nu alligevel
sker1

/Brian

Fra : Bøllebob

Dato : 05-05-04 07:44

> [...]
> tører jeg hunden i mikroovnen, for så tager dyret nok skade. Men, når jeg
> køber et plejeprodukt, så forventer jeg ikke at blive midlertidig

Endnu en dag, hvor Veet ikke har svaret på min email.

/Brian

Fra : Bøllebob

Dato : 06-05-04 10:21

> [...]
> tører jeg hunden i mikroovnen, for så tager dyret nok skade. Men, når jeg
> køber et plejeprodukt, så forventer jeg ikke at blive midlertidig

Endnu en dag uden svar!!!

/Brian

Fra : G.B.

Dato : 09-05-04 23:07

"Bøllebob" <Just@me.dk> skrev i meddelelsen news:2unmc.153691$jf4.8248405
@news000.worldonline.dk:

> Endnu en dag uden svar!!!

Du er en forsømt stakkel, som åbenbart ikke har læst

--
Vegetarians eat vegetables. Beware of humanitarians!
Med venlig hilsen
Georg

Fra : Bøllebob

Dato : 10-05-04 10:11

"G.B." <nonono@nospam.invalid.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Du er en forsømt stakkel, som åbenbart ikke har læst

> --
> Vegetarians eat vegetables. Beware of humanitarians!

Det er simpelthen svineri. Producenten burde skamme sig. Den eneste grund
til at jeg skriver, at de endnu ikke har svaret er af den simple årsag, at
andre måske via google.com finder og læse min tråd. Jeg ønsker virkelig at
give Veet så dårlig omtale som overhovedet muligt!

/Brian

Fra : Bøllebob

Dato : 10-05-04 10:12

> [...]
> andre måske via google.com finder og læse min tråd. Jeg ønsker virkelig at
> give Veet så dårlig omtale som overhovedet muligt!

Ov, ja! De har endnu ikke svaret!

/Brian

Fra : G.B.

Dato : 10-05-04 11:12

"Bøllebob" <Just@me.dk> skrev i meddelelsen

> Det er simpelthen svineri. Producenten burde skamme sig. Den eneste

Helt enig. Klag til Forbrugerklagenævnet!

--
The individual is the smallest minority.
Med venlig hilsen