iCreate, hvor kan det købes ?
Fra : Peter Ursin

Dato : 02-05-04 10:38

Hej,
Mon der skulle være en eller anden der ved hvor bladet iCreate kan fås ?
Jeg har prøvet DSB kiosken på hovedbanegården da de plejer at have et
stort udvalg, men desværre uden held.

mvh
Peter Ursin

Fra : Erik Gjøe Geleff

Dato : 02-05-04 21:32

Jeg købet hæftet i kiosken i Hørsholm centret
Venlig hilsen

Erik Gjøe Geleff

Fra : Peter Ursin

Dato : 03-05-04 23:30

Erik Gjøe Geleff <erik_gjoe_geleff@net.dialog.dk> wrote:

> Jeg købet hæftet i kiosken i Hørsholm centret
> Venlig hilsen
>
> Erik Gjøe Geleff
Tak.
jeg prøver kiosken i morgen, det er ikke så langt herfra.

mvh
Peter

Fra : Peter Ursin

Dato : 04-05-04 18:35

Peter Ursin <zorillaFJERN@DETTEmyrealbox.com> wrote:

> Tak.
> jeg prøver kiosken i morgen, det er ikke så langt herfra.
>
> mvh
> Peter
Øv, inget blad. Ekspedienten kendte det ikke engang, men det kan jo være
der kun kommer et eksemplar hver måned så hun ikke lægger mærke til det.

Jeg boede på et tidspunkt i Århus og der lå der en bladkiost ikke så
langt fra strøget som bare havde alt.
Er der nogen der kender til en tilsvarende i København ?

mvh
Peter

Fra : Ole Jensen

Dato : 05-05-04 11:35

Peter Ursin wrote:
> [...]
> Mon der skulle være en eller anden der ved hvor bladet iCreate kan fås ?
> Jeg har prøvet DSB kiosken på hovedbanegården da de plejer at have et

Prøv DSB igen.
Jeg har købt det i DSB-kiosken her i Aalborg to gange, men i øjeblikket
har de ingen. Det kunne jo være det var udsolgt.

mvh
Ole-J