HP PDA
Fra : J.K. Nyeboe

Dato : 01-05-04 17:36

D'herre og Damer

Er der nogen her som ved om man kan få en HP iPAQ til at virke med iSync?
--
Nyeboe

Fra : Christian Flintrup

Dato : 01-05-04 17:57

J.K. Nyeboe <jk@nyeboe.dk> wrote:

> Er der nogen her som ved om man kan få en HP iPAQ til at virke med iSync?

Der findes et kommercielt produkt der tilsyneladende kan gøre det.

"The Missing Sync for Pocket PC":
http://www.markspace.com/missingsync_pocketpc.html

--
Mange hilsener
Christian Flintrup

Fra : J.K. Nyeboe

Dato : 01-05-04 20:53

On 2004-05-01 18:57:21 +0200, news@agge.net (Christian Flintrup) said:

> Der findes et kommercielt produkt der tilsyneladende kan gøre det.
>
> "The Missing Sync for Pocket PC":
> http://www.markspace.com/missingsync_pocketpc.html

Tak for tippet
--
Nyeboe

Fra : Morten

Dato : 01-05-04 18:00

J.K. Nyeboe <jk@nyeboe.dk> wrote:

> Er der nogen her som ved om man kan få en HP iPAQ til at virke med iSync?

Det kan man. Der findes op til flere pocketPC dimser der duer med
isync, nogen af dem skal man dog betale for.

--
Morten Reippuert Knudsen

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, 8x DVD+/-RW, Bluetooth
mus + tastatur, FX5200 Ultra, iSight & Lacie Photon18Vision (TFT).

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 02-05-04 00:56

J.K. Nyeboe <jk@nyeboe.dk> wrote:
> D'herre og Damer
>
> Er der nogen her som ved om man kan få en HP iPAQ til at virke med iSync?

Jeg bruger selv PocketMac fra http://wwww.pocketmac.net

Det fungerer fint, men der kan godt være lidt bøvl med softwaren, da
den nogen gange starter flere udgaver af sig selv, som æder mege
CPU-tid. De påstår selv, at det er løst, men jeg har stadig problemet.

Bortset fra det, så fungerer det helt perfekt.

--
Mvh.
René Frej Nielsen