Måling af datamængde www ?
Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 30-04-04 19:35

Hej!
Er der nogen der har kendskab til et program som kan holde øje med den
mængde data man har hentet på nettet ?
Hvis man betaler 10 - 25 kr pr. mb. så var det jo rart at holde lidt øje
med det ....

See yea...
Henry Lerche Madsen

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 30-04-04 19:42

Henry Lerche Madsen wrote:

Skal køre under Panther og skal primært kunne overvåge mængden som
hentes via bluetooth GPRS telefon !

Fra : Peter Kiil

Dato : 30-04-04 21:29

Henry Lerche Madsen - lercheSKRIDSPAM@SKRIDSPAMaarstiden.dk on 30/04/04
20:42 wrote:

> Skal køre under Panther og skal primært kunne overvåge mængden som
> hentes via bluetooth GPRS telefon !

Min SE T610 har en datatæller, måske din telefon også har?

--
/peter

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 01-05-04 14:10

Peter Kiil wrote:

> Henry Lerche Madsen - lercheSKRIDSPAM@SKRIDSPAMaarstiden.dk on 30/04/04

> Min SE T610 har en datatæller, måske din telefon også har?

Ja det har jeg ikke tænkt på, men det er jo ikke umuligt at den også har
selv om den er "lillebror" til din

Fra : Christian Flintrup

Dato : 01-05-04 18:20

Henry Lerche Madsen <lercheSKRIDSPAM@SKRIDSPAMaarstiden.dk> wrote:

> Ja det har jeg ikke tænkt på, men det er jo ikke umuligt at den også har
> selv om den er "lillebror" til din

Hvis det er T68i, så har den også.

Menu -> 3 ("Opkald") -> 4 ("Tid og pris") -> 5 ("Datatællere").

--
Mange hilsener
Christian Flintrup

Fra : Jesper

Dato : 30-04-04 19:57

> [...]

> mængde data man har hentet på nettet ?
> Hvis man betaler 10 - 25 kr pr. mb. så var det jo rart at holde lidt øje

NetBarrier virker fint, den kan også sættes til at give alarm hvis en
prædefineret grænse nås.
--
Love never dies, although it may smell like it from time to time.
- Archibald Q. Stanton

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 01-05-04 14:08

Jesper wrote:

> NetBarrier virker fint, den kan også sættes til at give alarm hvis en
> prædefineret grænse nås.

Cool jeg ser på sagerne.

Fra : Morten

Dato : 01-05-04 16:19

prøv darkstat <http://dmr.ath.cx/net/darkstat/>

--
Morten Reippuert Knudsen

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, 8x DVD+/-RW, Bluetooth
mus + tastatur, FX5200 Ultra, iSight & Lacie Photon18Vision (TFT).