(Ingefær)Ginger Ale/Beer = alkohol/genstan~
Fra : Mads

Dato : 30-04-04 13:21

Er ikke vant til at drikke (er dog ikke "genert/indelukket/etc."
så behovet forekommer heller ikke så stort) eller gå i byen:

Så hvis man fx er "chaffør'en":
* Så er fx en Shirley Temple sikker?

Så vidt jeg kan se bør 1-2 (så vi siger 1) Smirnoff efterfulgt
udelukkende af alkohol/genstande-fri! drinks være ok...

Anyway... Under alle omstændigheder... Er der andre
kendte/gode alkohol/genstande-fri! drinks i kan foreslå?

mvh
Mads

Fra : Daniel W Johansen

Dato : 30-04-04 13:47

Hav lige i mindte at du ca forbrænder 1 genstand i timen +/- alt efter
vægt og køn.. Så hvis det er over mange timer kan du jo drikke en del
drinks som nødvendigvis ikke behøver at være helt alkohol fri(men
stadigvæk ikke bombet med alkohol)
Nu kender jeg kun til de hersens "poptøse" drinks, men f.eks en brandbil
som består af 2cl jægermeister og rød sodavand for resten af pengene,
den er forbrændt i løbet af en 30-60min (4cl sprut = 1 genstand, og
mener endda at de 4cl er 37% før at det kommer på en genstand,
jægermeister er så vit jeg husker kun 30%)

Fra : Mads

Dato : 30-04-04 14:44

> Hav lige i mindte at du ca forbrænder 1 genstand i timen +/- alt efter

> drinks som nødvendigvis ikke behøver at være helt alkohol fri(men

Tjoo.. Jeg: Mand 81kg, og ik' megen fedt. Men men men....
Tilgengæld er min lever jo ikke ligefrem trænet i at forbrænde .
(det er s.v. jeg ved også en ting man skal have i mente, men måske tager jeg
fejl.)

Men ok, point taken. Flere foreslag til drinks?

mvh
Mads